Bruut Amsterdam maakt merkfilm Air France KLM Martinair Cargo

Bruut Amsterdam maakt merkfilm Air France KLM Martinair Cargo

Productiemaatschappij Bruut Amsterdam heeft in opdracht van Air France KLM Martinair Cargo een merkfilm en campagne ontwikkeld die de essentie van de propositie Here to Connect belicht, die al in 2021 werd gelanceerd. Met deze campagne wil de vrachtdivisie van de luchtvaartmaatschappij zichzelf presenteren als een bescheiden, maar belangrijke schakel in de wereldwijde connectiviteit.

Wereldwijd vrachtnetwerk

Air France KLM Martinair Cargo heeft indrukwekkende cijfers te overleggen, met 295 bestemmingen in 110 landen, 3.500 vrachtmedewerkers en een vloot van 178 langeafstandsvliegtuigen en 6 volledige vrachttoestellen. In de afgelopen twaalf maanden heeft het meer dan één miljoen ton vracht vervoerd, waarmee het niet alleen het meest uitgebreide wereldwijde vrachtnetwerk ter wereld is, maar ook een ware motor van connectiviteit. De merkfilm en campagne benadrukken hoe elke medewerker bijdraagt aan deze prestaties.

De campagne waar de merkfilm deel van uitmaakt, werd opgenomen in Chicago, Parijs en Amsterdam en is bewust uitgevoerd in zwart-wit om authenticiteit en kracht te benadrukken.

Merkfilm in zwart-wit

Judith van den Hoogen, Brand & Sustainability officer Air France KLM Martinair Cargo: "Deze film maakt me trots, omdat het ons verhaal vertelt en onze plek in de wereld duidelijk maakt. De film toont wie we zijn, de kern van ons dagelijkse werk, wat ons drijft als individu en hoe we gezamenlijk via talloze connecties verbonden zijn met de wereld om ons heen. Hoewel het vervoeren van vracht voor sommigen wellicht onopgemerkt blijft of als minder aantrekkelijk wordt gezien, geloof ik dat we samen met Bruut Amsterdam daarin verandering hebben gebracht. We durfden een brute keuze te maken voor zwart-wit. Dit geeft deze productie een unieke dimensie, en visualiseert op een authentieke wijze de kracht en dynamiek van onze business, met onze mensen die dagelijks het verschil maken als middelpunt."

Deni̇z Alkaç, Executive Producer bij Bruut Amsterdam: "Van concept tot opname en postproductie was het een geweldige ervaring om te zien hoe enthousiast en toegewijd het hele Air France KLM Martinair Cargo-team was bij het creëren van deze film. Iedereen heeft zich volledig ingezet en ons het vertrouwen gegeven om een film te maken die echt, menselijk en authentiek is. De deuren die anders gesloten zouden blijven, gingen letterlijk open om het perfecte shot vast te leggen. Dit was een buitengewone gezamenlijke inspanning."

www.bruut.amsterdam

www.afklcargo.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Jr. Studio Creator

20-06-2024 | 08:22:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Studio Creator -Fulltime

Globrands herlanceert als verbale agency voor merken in beweging

19-06-2024 | 17:03:00
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet

Media.Monks, de politie en Le Pub vallen in de prijzen

19-06-2024 | 16:31:15
Media.Monks heeft een Zilveren Lion gewonnen met het Beer Retirement Account voor Poker Beer in de subcategorie Social Behaviour & Cultural Insight in de categorie Direct Lions

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

19-06-2024 | 16:26:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website

[Marketing Report Cannes 2024] Bert Hagendoorn (Agency Engines): Zorg dat je zichtbaar blijft in een tegenvallende markt

19-06-2024 | 16:03:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.