Kaliber ontwikkelt wervingscampagne voor VodafoneZiggo

Kaliber ontwikkelt wervingscampagne voor VodafoneZiggo

VodafoneZiggo zoekt actief naar medewerkers van elk opleidingsniveau en alle leeftijdscategorieën. Maar hoe zorg je ervoor dat je boodschap blijft hangen? Hiervoor werd met creatief bureau Kaliber een campagne gebouwd rond 90’s hit No Limit, van 2 Unlimited. Producer Bas Bron (De Jeugd van Tegenwoordig) bewerkte het nummer voor de campagne.

De regel Let me hear you say Yeah heeft een eigen rol binnen de campagne. De doelgroep wordt ermee aangespoord om Ja te zeggen tegen een baan bij het telecombedrijf.

De video draait om de verschillende werkgebieden bij het bedrijf. Vrijwel alle acteurs, inclusief de hoofdrolspeler, zijn echt medewerkers van VodafoneZiggo. Een aantal medewerkers in de clip vertelt op de careers website van VodafoneZiggo meer over hun drijfveren en ontwikkelingspad.

De campagne loopt in ieder geval door tot in 2024 en heeft geen einddatum. VodafoneZiggo zet in op audio (radio en Spotify), online en social media. 

Credits:

VodafoneZiggo: Marco Leijenhorst, Ruth Ruigrok, Miranda Brandwijk, Quinte Martens, Eva Huijgen, Kübra Pampal, Fleur Ongering | Strategie & Creatie: Kaliber Interactive, Desmond & Demian, Suzanne Kats | Productie: Studio Studio, Cris & Jef, PostOffice, Shepherd & Fox

www.kaliber.net

www.vodafoneziggo.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Kaliber ontwikkelt vervolg werkgeverscampagne Rabobank

12-06-2024 | 10:07:00
Hun doel is om de CO2-uitstoot van de IT-systemen bij Rabobank inzichtelijk te maken en waar mogelijk te verminderen

FX Agency, Kaliber, Born05, Greenberry en iO digital openen deuren tijdens The Loop

06-02-2024 | 09:34:00
The Loop is een initiatief van Fundamentals Academy en Viltjesavond in samenwerking met Fungi Design om creatief talent te verbinden met het werkveld

Kaliber ontwikkelt werkgeverscampagne Rabobank

24-11-2023 | 04:38:00
Rabobank vernieuwt werkgeversmerk met de focus op een coöperatieve bank die oog heeft voor zowel individuen als de samenleving

Kaliber ontwikkelt werkgeverscampagne voor Alliander

25-09-2023 | 14:35:00
Kaliber zet Alliander neer als brutaal eerlijke werkgever

Kaliber ontwikkelt herpositionering Bavaria Global: Family Brewed

27-06-2023 | 11:49:00
Kaliber Interactive ontwikkelt de herpositionering en merkcampagne Family Brewed voor Bavaria Global om internationaal verder te groeien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.