Lot of Happiness kiest voor Draft Digital

Lot of Happiness kiest voor Draft Digital

Lot of Happiness loterij zet zich in om extra fondsen te werven voor goede doelen in Nederland en is verheugd om de strategische samenwerking met Draft Digital aan te kondigen.

De samenwerking heeft als doel om van Lot of Happiness een innovatieve en onderscheidende speler te maken in het competitieve loterijenlandschap. Samen met Draft Digital zal de komende jaren gebouwd worden aan een onderscheidende digitale strategie om middels verschillende marketingactiviteiten een breder publiek te bereiken.

Frits van der Laan, CMO bij Lot of Happiness: "Lot of Happiness draait om positieve impact maken. Dit doen we doordat we zo’n 50 procent van onze inkomsten afdragen aan goede doelen die bijdragen aan het welzijn van het kind. De samenwerking met Draft Digital sluit perfect aan bij onze ambitie om bekender te worden en te groeien in een volwassen loterijenmarkt. We geloven dat deze samenwerking ons zal helpen om nog meer onderscheidend te worden en meer deelnemers te bereiken en aan ons te binden."

Erik Hornung, eigenaar bij Draft Digital: "We kijken ernaar uit om met Lot of Happiness te samenwerken, in een jaar wat heel bepalend voor hen zal zijn. Ons streven voor de komende tijd is een onderscheidende en toekomstvaste marketing setup te bouwen, inclusief de koppeling met een goedwerkend CRM systeem. We willen een langdurende impact hebben op de manier waarop deelnemers zich binden aan Lot of Happiness en haar goede doelen. Wij zijn erg verheugd om hier een bijdrage aan te kunnen leveren."

www.draftdigital.nl

www.lotofhappiness.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Jr. Studio Creator

20-06-2024 | 08:22:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Studio Creator -Fulltime

Globrands herlanceert als verbale agency voor merken in beweging

19-06-2024 | 17:03:00
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet

Media.Monks, de politie en Le Pub vallen in de prijzen

19-06-2024 | 16:31:15
Media.Monks heeft een Zilveren Lion gewonnen met het Beer Retirement Account voor Poker Beer in de subcategorie Social Behaviour & Cultural Insight in de categorie Direct Lions

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

19-06-2024 | 16:26:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website

[Marketing Report Cannes 2024] Bert Hagendoorn (Agency Engines): Zorg dat je zichtbaar blijft in een tegenvallende markt

19-06-2024 | 16:03:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.