04-09-2023
Hits: 364
Door: Saskia van Weert | Kanaal:
creatie
Selmore komt met campagne: iedereen een Klene-moment
Selmore ontwikkelde opnieuw een campagne voor dropmerk Klene. Personages Han & Koen nemen het heft in handen, omdat ze iedereen een Klene-moment gunnen.
Waar de broers Han en Koen jarenlang in de fabriek verbleven om telkens met een nieuwe dropuitvinding te komen, trekken de uitgesproken karakters in de campagne het land in. Ze vinden het namelijk hoog tijd dat hardwerkend Nederland soms even wat gas terugneemt en met volle aandacht geniet van een Klene-dropje.
Joris Bellemakers, senior creatief bij Selmore: “We bouwen bewust verder aan het Klene merk met Han en Koen. Zij zijn al zo herkenbaar als de gezichten van Klene. Maar het was wel tijd om ze dr’op uit te laten gaan. In deze nieuwe campagne hebben we ze een goede missie gegeven: zorg ervoor dat mensen zichzelf wat vaker een pauze gunnen.”
De campagne wordt afgetrapt op tv, online en in social media. Later zal het concept worden uitgerold met een activatie en op de winkelvloer.
Robert van Ginneken, senior brand manager Klene: "Er wordt flink wat liefde en aandacht gestoken in het maken van onze Klene drop. De zorgvuldig gekozen smaakcombinaties verdienen het om er met volle aandacht van te genieten. Vooral als je een echte dropliefhebber bent.”
www.klene.nl
www.selmore.com
Lees ook:
02-10-2023 | 15:42:00
ASN Bank zet zich al sinds de oprichting in 1960 in voor een duurzame samenleving en streeft ernaar koploper te zijn op het gebied van duurzame verandering
12-09-2023 | 10:51:00
Zaterdaggesprekken is een merkinitiatief dat mensen activeert om wat vaker een gesprek te voeren in de auto
30-08-2023 | 09:54:00
Eerder dit jaar koos Videoland voor Selmore zonder een pitch uit te schrijven door de goede klik en passende Guiding Idea-filosofie van het bureau.
04-07-2023 | 09:59:00
Daarmee komt er na ruim 30 jaar een einde aan de samenwerking met het Rotterdamse ARA, de makers van het Zwitserleven Gevoel.
08-06-2023 | 23:58:00
Selmore en DotControl hebben de eerste campagna voor Expert gerealiseerd na een redesign en rebranding van het retailmerk Expert. In februari 2023 werd bekend dat het creatief bureau Selmore en het digitale bureau DotControl het account van Expert hadden verkregen na een pitch
03-05-2023 | 14:47:32
In het jaar dat Selmore Creative Agency 18 jaar bestaat, krijgt het bureau er een partner bij. Tom Stoffels, head of account, treedt toe tot het management en krijgt daarmee een grotere rol binnen het bureau.
09-02-2023 | 14:58:00
Creatief bureau Selmore en digitaal bureau DotControl ontwikkelen een campagne voor elektronicaketen Expert
20-12-2022 | 16:02:00
RTL Nederland heeft Selmore Creative Agency verkozen als reclamebureau om het merk Videoland uit te bouwen. Het werk voor Videoland startte bij Selmore in juli 2022. De bedoeling en intentie is dat Selmore de komende jaren voor Videoland het merk opvallender, krachtiger en onderscheidener zal laten worden
10-10-2022 | 18:59:00
Ivar Schutte is algemeen directeur van de Nationale Bioscoopbon. In juni werd een vernieuwd concept met campagne gelanceerd waarbij de bioscoopbon voortaan gepersonaliseerd gemaakt kan worden. We spreken hem hierover en over andere ontwikkelingen
14-09-2022 | 09:52:00
Waar velen veronderstellen dat het maken van duurzame keuzes meer geld, tijd en energie kost, of dat je er van alles voor moet laten, laat ASN Bank in twee films zien dat je voor meer groen helemaal niet altijd moeite hoeft te doen