Sinterklaascampagne Hotel L’Amour voor HEMA

Sinterklaascampagne Hotel L’Amour voor HEMA

De pakjesboot met Sinterklaas is weer in Nederland. Nét op tijd gelukkig, want het scheelde niet veel of de boot was veel later aangekomen. Hoe dat komt zien we in de nieuwe Sinterklaascampagne van Hotel L’Amour voor HEMA. In de campagne speelt HEMA-knuffel Siepie, het beste vriendje van Takkie in de boeken van Annie M.G. Schmidt en Fiep Westendorp, de hoofdrol.

.

Credits:

Verantwoordelijk bij HEMA: Bas Verheijen, Lidewij Baneke, Eva Vermeulen | Hotel L'Amour: Creative Directors: Peter van Rij en Martijn van Marle | Managing Director: Valérie Dekeuwer | Agency producer: Monique van Smaalen | Productiemaatschappij: Better Call Sol Executive | Producer: Rogier Sol Producer: Maaike Raat | Regie: Roel Boorsma | D.o.p.:

www.hotellamour.nl

www.hema.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

NEEW ontwikkelt Europese campagne Breeze

21-06-2024 | 12:43:05
Ze hebben een campagne ontwikkeld om de perceptie van wat het Scheepvaartmuseum vertegenwoordigt te veranderen

Bijvoorkeur en Wibra onthullen Huisman/-vrouw 2024

21-06-2024 | 12:30:00
Na een zoektocht naar het grootste huishoudtalent van Nederland, is de finaleshow te zien op wibra.nl

[Marketing Report Cannes 2024] Daan de Raaf en Geoffrey Hantson over Happiness Brussel en Amsterdam

21-06-2024 | 11:06:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Jr. Studio Creator

20-06-2024 | 08:22:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Studio Creator -Fulltime

Globrands herlanceert als verbale agency voor merken in beweging

19-06-2024 | 17:03:00
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.