Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 121622 | Tags:

Vizeum wint pitch mediaplanning Capri-Sun
08-05-2019 | 11:49:00
Vizeum heeft de pitch gewonnen voor de mediaplanning van Capri-Sun in Europa. Vizeum, onderdeel van Dentsu Aegis Network, is daarmee voortaan verantwoordelijk voor alle online en offline kanalen van Capri-Sun
SOCIAL.INC winnaar mini-pitch socialmediastrategie Praxis
07-05-2019 | 12:46:00
In 2019 is SOCIAL.INC gestart als het socialmedia- en contentbureau voor Praxis. In het eerste kwartaal hebben beide partijen intensief samengewerkt aan een op de merkstrategie gebaseerde socialmediastrategie
GoSpooky socialmediapartner EMEA voor onder andere JBL
07-05-2019 | 10:19:13
GoSpooky gaat als socialmediapartner aan de slag in EMEA voor Harman, het bedrijf achter merken als Harman Kardon en JBL. Het techbedrijf gaat samen met GoSpooky socialmediacontent en -campagnes creeëren voor zowel binnen- als buitenland
NU.nl lanceert gepersonaliseerde tool voor franchiseformules
17-04-2019 | 07:39:00
Met NUlokaal kunnen gebruikers een display-advertentie aanmaken en deze lokaal laten uitleveren in de app van NU.nl, met goedgekeurde templates, logo’s, fonts en kleuren die aansluiten op de huisstijl van de franchiseformule
[Column] Remco Klöters: Zoekwoorden? Niet alles mag!
27-03-2019 | 08:49:00
Google Ads is haast niet meer weg te denken uit onlinemarketing. Je laat je marketingbureau wat relevante zoekwoorden selecteren en je website komt goed in beeld als er op zo’n woord gezocht wordt. Maar is dat zonder risico? Het antwoord hierop luidt: nee
Baderie kiest Burst als digitaal partner
14-03-2019 | 13:34:00
Baderie kiest voor het digital agency Burst. Als resultaat van deze samenwerking zal de nieuwe website Baderie.nl voor komende zomer online worden geplaatst
Dorel Juvenile kiest OrangeValley als digital marketing partner
08-03-2019 | 12:29:00
Dorel Juvenile heeft OrangeValley uitgekozen als Europees marketing partner op het gebied van digitale activatie. Het portfolio van Dorel Juvenile bestaat uit merken zoals Maxi-Cosi, Quinny, Safety 1st en Tiny Love, aangevuld met regionale merken
[Onderzoek] Google en BCG: volwassen digitale marketing brengt meer omzet en bedrijfsresultaat
27-02-2019 | 13:08:00
Bedrijven die digitale transformatie omarmen en hun marketingactiviteiten op een volwassen manier gestalte geven kunnen profiteren van snelle en forse verbeteringen van de prestaties van hun campagnes. Dit blijkt uit onderzoek door de Boston Consulting Group, kortweg BCG in opdracht van Google
[Interview] Erik-Jan Gelink (Transavia) wil het hart veroveren van Generatie Z
26-02-2019 | 10:37:00
Erik-Jan Gelink (ex Sanoma) is commercieel directeur van Transavia en zijn team startte niet lang na zijn aanstelling een YouTubekanaal om generatie Z te bereiken. Hoe staat het er na ruim een jaar voor met de webseries van de luchtvaartmaatschappij? En hoe is de realityserie Welkom aan Boord tot stand gekomen?
Super Digital en Traffic4u gaan op in Reprise Nederland
15-02-2019 | 09:17:00
IPG Mediabrands lanceert het digital marketinglabel Reprise in 42 landen. Reprise Nederland zal bestaan uit de ruim 150 professionals van Super Digital en Traffic4u. Daarmee verdwijnen de namen Super Digital en Traffic4u
Brandfirm neemt twee nieuwe krachten aan in content team
14-02-2019 | 13:03:00
Online marketingbureau Brandfirm heeft haar het content-team uitgebreid met twee nieuwe collega's. Emma Vercruysse en Romy Pront werkten respectievelijk eerder bij Travelbird, en als stagiaires bij diverse bedrijven
Goeiezaak.com aan de slag voor Amsterdamse trekpleisters
29-01-2019 | 11:17:00
Goeiezaak.com is sinds 1 januari aan de slag voor Madame Tussauds Amsterdam en The Amsterdam Dungeon om de zichtbaarheid van de online kanalen te verbeteren
Glasnost International doet pr Ketchup Kaviaar campagne voor Heinz
25-01-2019 | 08:26:00
Glasnost International verzorgt de pr voor een exclusieve Heinz-campagne ter gelegenheid van het 150-jarig bestaan van het merk.
Intracto Groep neemt marketingadviesbureau Luon over
17-01-2019 | 09:53:00
Intracto Groep (Have a Nice Day en Blue Web Solutions) neemt marketingadviesbureau Luon (inclusief Raak) over.
Unless lanceert succesvoorspeller met ML-tool
14-12-2018 | 08:00:00
Unless, het platform voor personalisatie van websites, lanceert een toepassing waarmee op iedere website automatisch kan worden vastgesteld of een bezoeker ook daadwerkelijk klant gaat worden. Met de Unless-technologie kan vervolgens iedere bezoeker op persoonlijke wijze worden aangesproken op de website, met een nog groter slagingspercentage als gevolg
[Onderzoek] Mannen sneller beïnvloed door influencermarketing
16-11-2018 | 08:38:00
Ruim 70 procent van de Nederlanders tussen achttien en veertig jaar bekijkt met regelmaat content van influencers. En ondanks dat het merendeel van die content is gericht op vrouwen, is juist de man de meest actieve bezoeker. Dit blijkt uit onderzoek
AFAS Software boycot online advertising met succes
13-11-2018 | 15:58:00
Terwijl AFAS in oktober geen commerciële advertenties inkocht op Google, Bing en LinkedIn bezochten nog nooit zoveel organische bezoekers AFAS.nl
Bas de Goeje CEO Smart Internet Media
31-10-2018 | 12:28:00
Bas de Goeje gaat per 1 november aan de slag als CEO bij het onlinemarketingbureau Smart Internet Media. Hij neemt de taken van oprichter en eigenaar Robin Freyer over. Met deze stap wil het bureau de gestage groei in goede banen leiden
Het PR Bureau breidt uit
25-10-2018 | 10:03:00
Het PR Bureau breidt haar team uit met vijf medewerkers. Kirsten Schuurman en Emilie Funken zijn aangesteld als pr-adviseur, George van Oostrom is aangetrokken als Digital Advisor en Sacha van Duren
[Onderzoek] Webshops: focus op generatie Z in december
25-10-2018 | 09:25:00
Generatie Z; achttien tot 24-jarigen, blijft ons verrassen. De ongrijpbare generatie die bestaat uit zogeheten mobile natives, koopt van alle generaties het vaakst decembercadeaus. Maar liefst 88 procent van mensen in deze leeftijdscategorie
[Interview] Vincent Roders over SCHAAL+
23-10-2018 | 09:24:00
Begin oktober rondde de tweede lichting young professionals bij SCHAAL+ hun digital marketing traineeship af. Een traineeship dat SCHAAL+ aanbiedt om van startende marketeers in anderhalf jaar tijd gewilde marketingtalenten te maken
[Interview] Wouter Theijsmeijer en Jeroen de Graaf (Ematters): Clickratio's van 50 procent zijn mogelijk
17-10-2018 | 07:41:00
In 2017 besloot Ematters zich volledig te richten op eCRM en marketing automation. De nieuwe managing director Jeroen de Graaf heeft als taak de bureaustrategie uitbouwen en het steeds schaarsere marketingtalent binden
JUNCTION, in2media en Friks bundelen krachten vanaf 2019
28-09-2018 | 09:08:00
Per 1 januari 2019 gaan JUNCTION Creative Group, in2media en Friks Web & Marketing samen verder onder de naam JUNCTION Creative & Digital Agency. Met de integratie spelen de drie bedrijven in op de toenemende vraag naar communicatie-oplossingen
Wunderman neemt meerderheidsbelang in Emark
25-09-2018 | 07:47:00
Wunderman, onderdeel van WPP, heeft een meerderheidsbelang genomen in marketingtechnologie performancenbureau Emark. Het hoofdkantoor van Emark zit in Haarlem. Emark levert diverse Salesforce cloudservices, DMP en advertisingtechnologie
[Interview] Carlijn Offergelt over Brand Your Party
06-09-2018 | 13:17:00
Onlangs publiceerden we een artikel over Brand Your Party, een voor Nederland nieuw concept dat online marketing met offline experience combineert. We spreken Carlijn Offergelt, oprichter van Brand Your Party, die de ins&outs met ons deelt
Management buy-out S&D Interactive Media
30-08-2018 | 07:13:00
Oprichter Jan Dirkzwager draagt het bedrijf over, maar SDIM blijft actief als een zelfstandig online marketingbureau
Brand Your Party combineert online marketing met offline experience
21-08-2018 | 12:01:00
Online marketing in combinatie met offline brand experience is een succesvolle manier voor merken om hun doelgroep te bereiken. Het bedrijf Brand Your Party is in anderhalf jaar tijd gegroeid van startup naar scale-up
EU dreigt YouTube, Facebook en Twitter met boetes voor terreurgerelateerde content
20-08-2018 | 09:17:00
De Europese Commissie wil sociale media harder aanpakken als ze content blijven plaatsen van terroristische organisaties en andere 'schokkende' content
[Onderzoek] Heeft de SEA-marketeer nog wel een baan in de toekomst?
07-08-2018 | 11:43:00
53 procent van de middelgrote tot grote Nederlandse bedrijven automatiseert hun SEA-activiteiten en dit wordt naar verwachting alleen maar meer
Dept versterkt Scandinavische ambities met overname Deense QuantAds
12-07-2018 | 08:09:49
QuantAds, een online marketingbureau in Denemarken, wordt onderdeel van digital agency Dept. Het Deense bureau heeft 50 mensen in dienst vanuit hun basis in Kopenhagen en zal met hun aansluiting de internationale ambities van Dept verder versterken
Wouter Blok aangesteld als adviseur bij DigitalAudience
10-07-2018 | 07:15:00
Data-onboarder DigitalAudience heeft Wouter Blok, met ervaring bij onder andere Google en Coolblue, aangesteld als onboarding evangelist en adviseur. DigitalAudience verbindt offline CRM-databases met online advertentiecampagne. Op deze manier kunnen adverteerders, volledig conform GDPR
[Interview] Hugo Schurink over de Media & Digital Predictions-studie
09-07-2018 | 13:45:00
De jaarlijkse Media and Digital Predictions-studie van Kantar Millward Brown is weer gepubliceerd. De studie voorziet marketeers van de nieuwste inzichten op het gebied van media en digital marketing. Wij spreken met Hugo Schurink, Director Strategic Client Growth bij Kantar Millward Brown
GroupM and Zer join forces by launching digital agency Ingage
06-07-2018 | 07:33:00
WPP's GroupM, and Zer, a Koç Group Company, have formed a partnership to launch digital media agency Ingage. Ingage will service the rapidly growing demand for digital marketing and offer clients agile solutions that bring together GroupM's global communications services with Zer's expertise
[Column] Marianne van Soomeren: Shoppable video - schudden en kopen!
26-06-2018 | 14:02:00
Het WK Voetbal is in volle gang. Natuurlijk zonder het Nederlands Elftal en zonder leuke Oranjevoetbalcommercials. We moeten het doen met een tenenkrommende Hyundai-spot. De grote internationale sportmerken hebben zich helemaal afgewend van het medium tv
EndemolShine presenteert deelnemers Engage the Future
13-06-2018 | 08:42:00
EndemolShine Nederland maakt de tien Nederlandse NGO's bekend die deelnemen aan de competitie Engage the Future. Onder andere Terres des Hommes, Mama Cash, Dance4Life en Oxfam Novib gaan de strijd met elkaar aan om de realisatie van de volledige productie van een online campagne
Natwerk en ontwikkelt De Buien Blouse voor Lipton Ice Tea
06-06-2018 | 08:38:00
De Buien Blouse is een waterdichte Hawaïblouse, met de lengte van een regenjas en online en op verschillende festivals verkrijgbaar

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie