Marketing Report

Tag Resultaten

The Others ontwikkelt vernieuwde visuele identiteit voor Eco-Movement

22-04-2024 | 15:45:00
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom

SuperRebel en Kaaps Film ontwikkelen merkfilm voor Aartsen

18-04-2024 | 12:48:57
Na een vernieuwde website, was de uitdaging voor SuperRebel Agency om samen met Kaaps Film de nonstopfresh-belofte van Aartsen te vertalen naar een eigenzinnige en moderne film

[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA

18-04-2024 | 11:25:00
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled

Scrambled onthult een frisse look voor de foodafdeling van HEMA

18-04-2024 | 10:55:00
Het doel? De take-away producten van HEMA laten opvallen en een breder publiek aanspreken, terwijl het authentieke HEMA-gevoel behouden blijft

SuperRebel ontwerpt website en ontwikkelt video voor Aartsen

15-04-2024 | 09:14:00
In het afgelopen halfjaar heeft Superrebel samen met het marketingteam van Aartsen en de websitebouwers van Livewall gewerkt aan een website

Willie.nl gaat een samenwerking aan met Today’s Milk

10-04-2024 | 08:55:07
Na een strategische verkenning is Today’s Milk het aangewezen bureau gebleken voor een lange termijn samenwerking met de erotiek webshop.

Fama Volat ontwikkelt introductiecampagne auto.nl

04-04-2024 | 09:30:00
In de introductiecampagne, met onder meer rebranding van de website, online video en social advertising, zal character Aad centraal staan

4to9 gaat verder als Draft Digital

02-04-2024 | 10:31:00
Online marketing bureau 4to9 gaat, met ingang van 1 april 2024, verder als Draft Digital

Total Design ontwikkelt merkidentiteit voor Nationale Opera & Ballet

26-03-2024 | 13:02:57
Aanleiding voor de rebranding is om de missie van Nationale Opera & Ballet invoelbaar te maken voor het huidige publiek en nieuwe doelgroepen

VENGEAN: Global branding of Nippon Express' healthcare division

22-03-2024 | 10:15:18
VENGEAN was responsible for the global logistics provider’s pharmaceutical division’s rebranding and subsequent renaming to Nippon Express Healthcare

TOT PR & Communications verder als The Finest

05-03-2024 | 12:47:00
Met de positionering zet het Rotterdamse pr-bureau in op het zichtbaar maken van feelgood-brands

Tapart onthult merkidentiteit ter gelegenheid van 10-jarig bestaan

22-02-2024 | 10:39:00
Het vernieuwde merk weerspiegelt het karakter van het bureau, dat opereert op het snijvlak van kunst, innovatie en technologie

[Marketing Report TV] Michael Versélewel de Witt Hamer: REVITALIZE helpt bestaande merken te transformeren

16-02-2024 | 10:48:00
Michael Versélewel de Witt Hamer is te gast bij Marketing Report TV. Met Bas Vlugt spreekt hij over het rebrandingsproces bij REVITALIZE

Rebranding YoungCapital NEXT: Challenge what’s now to shape what’s NEXT

24-01-2024 | 09:34:00
Daarmee richt het bedrijf zich op de groei van young professionals, het verleggen van grenzen, en het ontwikkelen van grit

This Agency ontwikkelt rebranding Solarclarity

15-01-2024 | 14:36:00
De huidige look and feel was na 15 jaar toe aan een facelift

Wunder verzorgt rebranding RS Finance

14-11-2023 | 09:33:11
Accountantskantoor RS Finance had een logo, website en communicatie die niet meer pasten bij het bedrijf. Wunder tekende voor de rebranding

[Interview] Arco Bregman over de start van otherwise

10-11-2023 | 07:15:00
Sinds januari 2023 is Arco Bregman Managing Director van l’eau en studio DIN. Vanaf 9 november gaan de twee bureaus door onder één naam: otherwise

Verve ontwikkelt rebranding voor Nederlandse insurtech Insify

19-10-2023 | 15:53:00
Het design, geïnspireerd door de David versus Goliath-mentaliteit van Insify, reflecteert zowel de waarden van het bedrijf als de cultuur

Bol.com voortaan bol

12-10-2023 | 08:40:00
Bol.com heeft zijn naam gewijzigd in bol. Daarmee komt na bijna 25 jaar een einde aan de iconische naam Bol.com, die oorspronkelijk stond voor Bertelsmann Online. Bertelsmann verkocht het bedrijfsonderdeel in 2002

FD Persoonlijk introduceert restyling

11-09-2023 | 14:09:27
Het magazine zet steviger in op maatschappelijke betrokkenheid en verwelkomt columnisten en rubrieken

REVITALIZE ontwikkelt merkidentiteit Stichting GUTS

05-09-2023 | 11:09:00
Rebranding bureau REVITALIZE is door Stichting GUTS, die belangen behartigt van mensen met chronische darmziekten, gevraagd voor hulp bij de strategische positionering, naamgeving, visuele merkidentiteit en website.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.