Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 342217 | Tags:

[Podcast] Nathalie Lam en Mariëlle Krouwel over de Cross Media Awards
28-07-2020 | 10:59:00
Tijdens de Cross Media Awards 2020 hebben we tijdens een radio-uitzending in samenwerking met New Business Radio een keur aan gasten ontvangen. Nathalie Nijhuis-Lam en Mariëlle Krouwel zaten beiden in de jury van de Cross Media Awards en vertellen hierover
Albert Heijn Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020
01-07-2020 | 10:57:45
Albert Heijn is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door Dentsu Aegis. Wij spreken met Joris Lak, Director Marketing channels, Media en CRM bij Albert Heijn
Maggi Lekker Bezig Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020
01-07-2020 | 08:23:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Thrive draagt de campagne Maggi Lekker Bezig voor als Cross Media Case. We spreken met Mira de Mönnink over de campagne
[Cross Media Innovatie] Youri Harmsen over Advantiv
09-06-2020 | 09:23:19
Op 1 juli worden de Cross Media Awards uitgereikt. Searchresult is met de tool Advantiv genomineerd voor Cross Media innovatie. We spreken met Youri Harmsen, Head of Strategy bij het bedrijf
[Cross Media Adverteerder] Pieter Cox over Van Uffelen Mode
02-06-2020 | 10:41:00
Van Uffelen Mode is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door Sublime. Wij spreken met Pieter Cox, eigenaar van Van Uffelen Mode
MeMo² oogst internationale erkenning met Crossmedia Innovatie THX Platform
29-05-2020 | 14:56:00
De organisatie rondom de IAB Europe Research Awards heeft bekend gemaakt dat de Nederlandse Crossmedia meetspecialist MeMo2 voor 6 van de 8 categorieën is genomineerd
MeMo² THX. platform gets six nominations in the IAB Europe Research Awards 2020
27-05-2020 | 13:02:55
Independent marketing and business consulting agency MeMo² has been shortlisted in six categories of the IAB Europe Research Awards 2020 for its THX. case.
[Cross Media Adverteerder 2020] Monique Pennings over Jumbo
26-05-2020 | 09:43:00
Jumbo is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door media-adviesbureau UM. Wij spreken met Monique Pennings, Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo
[Cross Media Adverteerder 2020] Mart Roumen over Ziggo
25-05-2020 | 15:49:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ziggo is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen voor Vertigo 6. We spreken met Mart Roumen, contentmarketeer van VodafoneZiggo
[Cross Media Congres 2020] Joyce Lopulalan: Crossmedia-experience kun je alleen bieden als data op orde zijn
15-05-2020 | 14:26:00
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Eerder werkte zij voor onder meer VNU, TMG, A2SP en Centrum voor Consumenten Informatie
[Cross Media Bureau 2020] Carolien van 't Hek over UM
08-05-2020 | 12:53:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. UM dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Carolien van 't Hek, CEO van UM Nederland
MeMo² verzet de bakens in Marketing Analytics met lancering FLOW als uitbreiding op THX platform
06-05-2020 | 09:02:00
MeMo² breidt het THX platform uit met de lancering van FLOW. FLOW biedt naast continue crossmediale regie ook AI gedreven voorspellingssoftware
Albert Heijn, Jumbo, Van Uffelen en Ziggo genomineerd voor Cross Media Adverteerder 2020
16-04-2020 | 13:25:00
De nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020 zijn bekend. Uit de voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van Guido van Nispen deze vier adverteerders genomineerd
[Cross Media Case 2020] Carola Versluijs over Zet je licht aan!
09-04-2020 | 09:12:00
In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Zet je licht aan voor als Cross Media Case 2020. We spreken met Carola Versluijs over Zet je licht aan!
[Cross Media Case 2020] Dolly van den Akker over Iedereen een Rembrandt
02-04-2020 | 10:22:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. MPG. draagt de campagne Iedereen een Rembrandt voor als Cross Media Case. We spreken met managing director Dolly van den Akker over Iedereen een Rembrandt
[Cross Media Bureau 2020] Dolly van den Akker over MPG.
31-03-2020 | 10:35:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. MPG. MPG. dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Dolly van den Akker, managing director van MPG Group
[Cross Media Bureau 2020] Mike Hendrixen over Vertigo 6
31-03-2020 | 10:00:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Vertigo 6 dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Mike Hendrixen, oprichter en mede-eigenaar van Vertigo 6
Bavaria begint carnavalscampagne Nobelprijs voor de Vrede
27-01-2020 | 10:48:23
Bavaria begint in de aanloop naar carnaval een campagne die draait om het verbroederende aspect van dit feest in Zuid-Nederland. Volgens de brouwer verdient carnaval de Nobelprijs voor de Vrede
Pearle start voor zesde keer vuurwerkbrillencampagne
30-12-2019 | 09:57:00
Tijdens de zesde editie van de jaarlijkse vuurwerkbrillencampagne zet Pearle Opticiens pr, social media, radio, BN’ers en hun eigen kanalen in om aandacht te vragen voor oogveiligheid rondom de jaarwisseling. De optiekketen stelt 70.000 vuurwerkbrillen beschikbaar
[Interview] Pascal Rotteveel: Het is voor velen een beetje mysterieus wat we bij VIRTUE doen
25-11-2019 | 09:19:00
Pascal Rotteveel is sinds kort Executive Creative Director Western-Europe VIRTUE bij VICE. We spreken hem over zijn plannen met het bureau en zijn boek over zwangerschapscravings
Globitas neemt contentmarketingbureau MPG. over
31-10-2019 | 15:09:00
Investeerder Globitas neemt samen met het management contentmarketingbureau MPG. over. MPG. ontwikkelt en onderhoudt communicatieplatforms, -middelen en -campagnes voor A-merken
[Onderzoek] Kantar: Bijna helft marketeers heeft balans inzet offline en online media nog niet gevonden
11-10-2019 | 14:28:00
Een groot deel van de marketeers wereldwijd (46%) geeft aan nog niet de juiste balans en synergie te hebben gevonden in de inzet van online en offline media. Zo worstelt driekwart (76%) met het meten van cross-channel-inspanningen
DEPT, Pink Rabbit en NewsLab komen met campagne tegen weggooien spullen
09-09-2019 | 10:26:54
De campagne Waardeer het. Repareer het van SIRE is een samenwerking tussen DEPT, Pink Rabbit en NewsLab. Ze werkten om niet aan deze oproep om kapotte gebruiksartikelen niet weg te gooien, maar te maken of laten maken
Bruut Amsterdam en Playground verzorgen millennialcampagne Duracel
19-08-2019 | 11:05:00
De uitingen omvatten onder andere een product-/moodfilm, een pre-rollversie van 20 seconden, een bumper ad van 6 seconden, een Instagram Story-ad en Digital Out Of Home. De campagne is door heel Nederland te zien
The Story Lab en Carat maken zomercampagne voor Starbucks
11-07-2019 | 10:03:00
XITE start in samenwerking met The Story Lab en Carat, een nieuwe zomercampagne voor Starbucks, waarin de Starbucks Chilled Classics centraal staan
MPG. ontwikkelt crossmediacampagne rond Rembrandt 350 jaar
24-06-2019 | 12:23:00
MPG. heeft de pitch gewonnen rondom de activiteiten van 350 jaar Rembrandt. De opdracht komt van de gezamenlijke musea het Mauritshuis, het Rijksmuseum, museum Het Rembrandthuis en museum De Lakenhal
Frank van den Wall Bake: Aanpak AH en Blokker rondom Oranje Leeuwinnen amateuristisch
21-06-2019 | 09:44:00
Sportsponsoring-expert Frank van den Wall Bake vindt de aanpak van Albert Heijn en Blokker rondom de Oranje Leeuwinnen ronduit amateuristisch. “Het hapsnap inhaken, er zit geen structuur in"
[Interview] Marjolijn Hoffmans over de samenwerking tussen haar Donald Duck en het Rijksmuseum
05-06-2019 | 09:48:00
Donald Duck is jarig, de eend wordt maar liefst 85. Een mooie gelegenheid om een feestje te vieren en dat doet hij samen met het Rijksmuseum. Samen brengen ze de Duckwacht merchandise-collectie op de markt. Wij spreken met Marjolijn Hoffmans, marketingmanager van Donald Duck
Merchandise van Donald Duck en het Rijksmuseum
27-05-2019 | 11:53:00
Ter gelegenheid van de 85ste verjaardag van Donald Duck op 9 juni 2019 en het Jaar van Rembrandt presenteren Donald Duck Weekblad en het Rijksmuseum de Donald Duck KunstcollectieMerchandise van Donald Duck en het Rijksmuseum
Illustratoren tekenen voor War Child-campagne #getekendvoorhetleven
24-05-2019 | 10:45:00
Thé Tjong Khing, Marije Tolman, Brian Elstak, Juliette de Wit en Sylvia Weve maakten tekeningen over hoe kinderen zich voelen in oorlog. War Child zet de tekeningen vanaf deze week in om zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen voor psychosociale steun aan kinderen in oorlog
[Column] Nathalie Peters: Bereiken en beraken: daar gaat het om
09-05-2019 | 11:45:00
In de mediasector worden allerlei experimenten gedaan om te kijken hoe je je doelgroep goed bereikt en er ook nog wat aan verdient. Zijn dit wanhoopspogingen of strategisch slimme moves?
MullenLowe Alfred brengt Sun-experts terug op de buis
07-05-2019 | 11:14:00
Ooit waren ze niet weg te denken uit het Nederlandse reclamelandschap; de nerdy experts van Sun. Na jaren van afwezigheid keren ze nu weer terug in een campagne voor Sun’s eco-label: Sun Powered by Nature
Hornbach begint campagne Zo ruikt het voorjaar
19-03-2019 | 08:21:04
Bouwmarkt Hornbach zet zwetende klussers centraal in de nieuwe campagne Zo ruikt het voorjaar. De bouwmarktketen zet deze campagne crossmediaal in, met uitingen via radio, out of home, online video en display, social media en print
VIRTUE lanceert genderneutrale stem: Q
12-03-2019 | 10:08:00
VIRTUE, het creatieve bureau van VICE Media, kondigt ‘s werelds eerste genderneutrale stem aan. De stem heeft de naam Q gekregen
Brand New Telly onderdeel Talpa Network
25-02-2019 | 10:29:00
Brand New Telly wordt per 1 april onderdeel van mediatechbedrijf Talpa Network. Het gaat onderdeel uitmaken van de unit Creative binnen Talpa Network.
Brexit: The Odd Shop start campagne voor Rijksoverheid
14-02-2019 | 13:38:00
Om ondernemers te wijzen op de gevolgen van Brexit is eind januari een campagne gestart. De campagne is opgezet voor de Rijksoverheid door The Odd Shop. Brexit zal gevolgen hebben voor heel Nederland, maar vooral ondernemers zullen er op korte termijn mee te maken krijgen
Alfred en Zigt presenteren Powerpeers aan het grote publiek
31-01-2019 | 11:41:44
Met de boodschap Power to the People presenteert PowerPeers zich dankzij Zigt aan het grote publiek
RIDE ontwikkelt campagne voor De Nederlandse Kluis
13-12-2018 | 10:21:00
De Nederlandse Kluis, aanbieder van professionele kluisruimte in Nederland, kiest na een pitch voor RIDE als creatief bureau. Het Amsterdamse bureau ging direct aan de slag voor de landelijke geïntegreerde najaarscampagne die inmiddels live staat. De eerste resultaten zijn boven verwachting
[Interview] Klaar Bavinck over haar overstap van TMG naar MPG.
18-10-2018 | 09:20:00
Onlangs verruilde Klaar Bavinck haar plek bij TMG voor content- en communicatiebureau MPG., waar ze als client content director aan de slag is gegaan. Ze is verantwoordelijk voor Allerhande. Wij spreken haar
[Column] Marianne van Soomeren - PAS OP: Overstekende influencers
20-09-2018 | 09:57:00
Vorige week was ik bij het Influencer Marketing Event. Omdat ik in de organisatie zat, waren de presentaties geen verrassing meer. Maar er is toch één punt wat mij bezig blijft houden: crossovers. Kirsten Jassies had het even over de crossovers van oude
Iris Boelhouwer verlaat EndemolShine Nederland
18-09-2018 | 14:39:00
Iris Boelhouwer, co-CEO van EndemolShine Nederland, kondigt aan het bedrijf per 1 november 2018 te verlaten. Co-CEO Boudewijn Beusmans wordt per die datum benoemd tot CEO EndemolShine Nederland, naast zijn rol als Chairman Noord-Europa van EndemolShine Group
Epidemie maakt voor Canei eerste TVC sinds 1982
27-06-2018 | 08:56:00
Epidemie heeft het thema Full of Surprises bepaald, dat zichtbaar wordt in de commercial waarin twee vriendinnen een surprise party organiseren
[Interview] Maarten Roomer over Mobiel.nl
22-05-2018 | 15:54:00
Mobiel.nl creëerde in samenwerking met The Odd Shop een campagne waarin ze hun hernieuwde merkpositionering kenbaar maken via tv, radio, online en buitenreclame. Wij spreken met Maarten Roomer, marketingmanager bij Mobiel.nl
[Interview] Marieke Liesting-Noorlag over FrieslandCampina
10-05-2018 | 13:44:00
FrieslandCampina heeft de receptuur van Optimel vernieuwd. Meer smaak met minder ingrediënten, daar komt het op neer. Wij spreken Marieke Liesting-Noorlag, brandleader bij Optimel
NDC mediagroep neemt Crossmedia Communicatiegroep over
03-05-2018 | 14:33:00
De ambitie is om voor Noord-Nederland een compleet mediabedrijf neer te zetten op alle platformen: tv, digital out of home, online en print
Herstructurering RTL, mogelijk gedwongen ontslagen
20-04-2018 | 09:07:00
RTL Nederland lanceert een nieuwe groeistrategie, waarbij de behoeften en drijfveren van consumenten centraal komen te staan. Het bedrijf laat de oude zendergerichte aanpak los

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie