Tag Resultaten
[Marketing Report Cannes 2024] Daan de Raaf en Geoffrey Hantson over Happiness Brussel en Amsterdam
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Jr. Studio Creator
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Studio Creator -Fulltime
Globrands herlanceert als verbale agency voor merken in beweging
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet
Media.Monks, de politie en Le Pub vallen in de prijzen
Media.Monks heeft een Zilveren Lion gewonnen met het Beer Retirement Account voor Poker Beer in de subcategorie Social Behaviour & Cultural Insight in de categorie Direct Lions
[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website
[Marketing Report Cannes 2024] Bert Hagendoorn (Agency Engines): Zorg dat je zichtbaar blijft in een tegenvallende markt
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes 2024] Japie Stoppelenburg (Truus): Wij maken reclame voor echte mensen
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Column] Christian van Santen: Meer zen en meer zin: het groeiende succes van fit-for-purposebureaus
Met de mijlpaal van 25 jaar Van Santen Netwerk in zicht leek het ons aardig om de thermometer eens in ons eigen marketingvak te steken
[Marketing Report Cannes 2024] Thomas Elias (UNLIKE) over connectie met je publiek
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
Retail Republic ontwikkelt campagne voor PostNL: Droom Groter
Deze campagne is gericht op e-commerce-ondernemers en heeft als doel bekendheid te genereren rondom het vernieuwde e-commerceplein van PostNL
[Vacatures] Pink Marketing zoekt Social Advertising Specialist
Pink Marketing is per direct op zoek naar Social Advertising Specialist
[Interview] Edwin Hop & Gerard Joosten over Hippo Creative Studios
Hippo Creative Studios is een creatief productiehuis dat zich richt op het maken van visuele content voor reclamebureaus, adverteerders en andere partijen. We spreken Edwin Hop, Business Director, en Gerard Joosten, Creative Director over Hippo Creative Studios
Stukje van Mij van Dentsu Creative (KPN) en Refurb van Le Pub (Philips) op shortlists
Nederland doet het dit jaar relatief goed met de vermeldingen op de shortlists bij de Cannes Lions
Sanne Tolsma verlaat Ambassadors
Sanne Tolsma verlaat na circa 1 jaar per 1 augustus 2024 Ambassadors. Na een carrière bij Alfred Amsterdam was zij aangesteld om leiding te geven aan het creatieve productiebedrijf dat afgelopen jaar Amp.Amsterdam integreerde
PRET ontwikkelt campagne voor Ekoplaza
Het uitgangspunt van deze campagne is de waarde van Ekoplaza voor een consument die écht betrokken is bij een betere wereld.
[Vacatures] Pink Marketing zoekt Senior SEO Specialist
Pink Marketing is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist
[Vacatures] Pink Marketing zoekt Junior SEO Specialist
Pink Marketing is per direct op zoek naar Junior SEO Specialist
Heineken wint Gouden Lion dankzij Le Pub (Milaan) en Publicis (Dublin)
Heineken heeft een Gouden Lion gewonnen met de campagne Pub Museums als Single Marketing Campaign Outdoor. Deze campagne heeft overigens meerdere zilveren Lions gekregen
Dentsu Creative en Media.Monks winnen Zilveren Lion
Dentsu Creative en Media.Monks winnen Zilveren Lion. Media.Monks won die in de categorie Outdoor, Special Build voor de campagne Sex Education 4 van Netflix die onder de noemer The Fucking Car is gevoerd
[Interview] Joost van Dijk (Aethon), Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker (VENGEAN) over de Aethon-campagne
VENGEAN heeft een nieuwe 360-campagne You're on! ontwikkeld voor Aethon. We spreken hierover met Joost van Dijk, CMO van Aethon en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, beiden Executive Creative Director bij VENGEAN
[Column] Anneke Bos: De paniekfabriek
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: maak het niet te groot