nieuws
Tag Resultaten
Adidas lanceert Parley-lijn
Adidas kondigt de volgende fase aan in de strijd tegen plastic verontreiniging van de oceanen met extra aandacht voor het Parley Ocean-schoolprogramma
Adidas kiest voor Coopr
Adidas kiest Coopr als PR-bureau. Het Rotterdamse PR-bureau gaat het sportmerk ondersteunen bij het uitrollen van PR en communicatie activiteiten in Nederland
Recode Running-campagne voor nieuwe schoen adidas
Adidas lanceert een nieuwe marketingcampagne vanwege de introductie van de hardloopschoen Ultraboost 19. Het merk slaat hiermee een nieuwe weg in voor het overbrengen van de boodschap naar het publiek
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Anderzorg, Ben, Calvé en Adidas
Deze review staat in het teken van overeenkomsten. Want in hun zoektocht naar betekenisvolle communicatie komen heel verschillende merken soms op hetzelfde thema uit. Soms is dat geslaagd en soms wat minder…
TBWA/Neboko creëert bewustzijnscampagne voor adidas
TBWA\NEBOKO, creatief bureau van Global adidas Running, heeft een wereldwijde campagne gecreëerd voor de UltraBOOST hardloopschoen en een activatie die het bewustzijn vergroot voor de dreiging van plasticvervuiling in de oceanen
[Column] Marianne van Soomeren: Shoppable video - schudden en kopen!
Het WK Voetbal is in volle gang. Natuurlijk zonder het Nederlands Elftal en zonder leuke Oranjevoetbalcommercials. We moeten het doen met een tenenkrommende Hyundai-spot. De grote internationale sportmerken hebben zich helemaal afgewend van het medium tv