Tag Resultaten
[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.
Alphabet kiest voor Mediaplus Netherlands
Het bureau won de pitch voor media (buying) en is verantwoordelijk voor de strategie, planning en inkoop van digitale media met een focus op performance
BrandBase wint twee keer goud met Shell
Zowel bij de London Design Award show 2020 als op de Berlin Design Award show 2021 heeft BrandBase goud gewonnen voor Sales Promotion. De inzending was voor Shell en betreft de BMW Salt Water Cars met de Sugarcane Racetracks
Yune wint zeven prijzen tijdens Grand Prix Content Marketing
Yune sleept met zes bekroningen en één Gouden Award dit jaar een record aantal prijzen in de wacht bij de Grand Prix Content Marketing
180 Kingsday ontwikkelt campagne BMW
Wat is rijplezier? De kern van het merk BMW laat zich niet in één zin vatten. In de door 180 Kingsday ontwikkelde campagne zien we daarom totaal verschillende expressies ervan. BMW-eigenaren leggen hun rijplezier uit in korte films