Tag Resultaten
[Merken100] Bertine Hidding: Campina is voedend, no-nonsense en kijkt vooruit
Campina is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
[Column] Michiel Frackers: OpenAI opent de aanval op Google, vergeet veiligheid?
Aan deze uitspraak van J. Robert Oppenheimer moest ik deze week denken toen OpenAI de wereld verbaasde met de introductie van GPt-4o
[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.
Vocoda's AI Voice was co-host van de Dutch Creativity Awards
Woensdag 8 mei was de uitreking van de jaarlijkse ADCN Awards. Voor het eerst in de geschiedenis van de ceremonie was er een mix van menselijke charme en kunstmatige intelligentie te horen
[Merken100] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk in het supermarktkanaal
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker
Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers
ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T
180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials
Pablo van den Berg lanceert TROJAN MONKEYS
Pablo van den Berg start een nieuw hoofdstuk met TROJAN MONKEYS, een contentbureau dat generatieve AI omarmt om content sneller te laten vliegen
[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven
BNR werkt aan AI-stemhulp OpenVerkiezingen met Stichting Open Politiek
Het is voor de verkiezingen op 6 juni mogelijk om met behulp van kunstmatige intelligentie in een WhatsApp-gesprek vragen te stellen aan politieke partijen
Overname B12 Consulting door Yuma
Met de integratie van B12 in Yuma zal de groep de volledige digitale transformatie van klanten verder kunnen versterken
RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten
[Column] Michiel Frackers: Apple zegt sorry en Microsoft sluit record CO2-contract
Er is één plek waar ze dit weekend blij zijn met alle publiciteit rond Joost Klein en het Songfestival en dat is bij Apple.
Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam
[Interview] Richard Hol over de AI M100-campagne van Fightclub
Eind 2023 kaapte Fightclub het M100 Event met fraaie AI-portretten van de winnaars van de Marketing100 2024. Met deze case is Fightclub drie keer genomineerd bij de SAN en twee keer genomineerd voor de Dutch Creativity Awards (de Lampen)
Energize ontwikkelt campagne voor All Day Nuts
De campagne, ontwikkeld door Energize, heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken
[Column] Michiel Frackers: Een gigaton-industrie: CO2 verwijdering
Decarbonisatie is uitgegroeid tot een instrument in de strijd tegen klimaatverandering, maar het lijkt veelbelovend als middel voor economische versnelling
[Dutch PR Awards 2024] ACE: Missjourney.ai
ACE is een netwerk voor de young & savvy, werkzaam op het snijvlak van cultuur en technologie.