Tag Resultaten
Brand Builders ontwikkelt 360-campagneconcept voor Danish Chef
Het kaasconcern Velder heeft Brand Builders gevraagd om een 360-campagneconcept te ontwikkelen voor Danish Chef
Video agency Bruut onthult frisse stijl en propositie
Het bureau specialiseert zich in effectieve end-to-end video producties waarmee alles van concepting tot distributie wordt aangeboden.
[Case] Abovo Media: Zorg verlenen is een kunst
Internationaal medisch centrum Acibadem IMC staat bekend om zijn hoogwaardige zorg en innovatieve behandelingen. Ondanks het wereldwijde prestige, is de naamsbekendheid binnen deze specifieke Nederlandse doelgroep nog niet op het gewenste niveau
Springbok herintroduceert bureaunaam Dawn; David Snellenberg verlaat Springbok
Springbok heeft de naam Dawn opnieuw in gebruik genomen voor het Nederlandse gespecialiseerde bureau met de focus op branding en creative consultancy. Op 29 september 2023 maakte Springbok bekend dat het de naam Dawn inwisselde voor Springbok
Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie
Reden voor merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators om de handen ineen te slaan en gezamenlijk een unieke onderzoekspropositie te ontwikkelen
Xelion kiest Fightclub voor branding en performance campagnes
Fightclub heeft onlangs een hernieuwde merkpositionering ontwikkeld voor Xelion, en werkt nu aan een campagne die de creatieve visie van het bureau vertaalt naar een aansprekende en effectieve strategie
fritz-kola introduceert vernieuwd design en is verkrijgbaar bij Albert Heijn
Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen
[Interview] Willem Schouten (Schouten & Nelissen), Bram Holzapfel en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) over de branding van Schouten & Nelissen
Schouten & Nelissen heeft een nieuwe visuele identiteit en corporate legacy campagne & Sterker gelanceerd. We spreken hierover met Willem Schouten, Brand Manager bij Schouten & Nelissen en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, Executive Creative Directors van VENGEAN.
ClubgeistBVH wordt Clubgeist
Reclamebureau ClubgeistBVH gaat verder als Clubgeist. Dat maakt het bureau bekend via Marketing Report.
Radiostation 100% NL kiest Das Buro
Daarmee wordt het Rotterdamse branding bureau verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de creatieve strategie en campagnes voor de komende jaren
Zandbeek komt met onderscheidende positionering en identiteit Zuyd Hogeschool
De onderwijsinstelling uit Limburg telt 14.000 studenten en staat steevast in de top 3 van beste hogescholen in Nederland.
Nutrition & Santé kiest Fightclub voor ontwikkeling campagnes
In samenwerking met mediabureau House of Communication zal Fightclub zich richten op de ontwikkeling van campagnes
[Grow by DPG Media] Arjan Kers (TUI Nederland): Het leiden van een bedrijf in crisistijd
Brandkast! is een podcast waarin Roger Verdurmen op zoek gaat naar waardevolle inzichten en juweeltjes van verhalen op het gebied van branding en storytelling
Mediaplus Netherlands wint account Essent, Vandebron en Energiedirect
Mediaplus is verantwoordelijk voor de strategie, planning en inkoop van offline media met een focus op branding
[Column] Bas Vlugt: Effies 2023, de reclamewereld haat zichzelf
Op de dag dat de Effie Awards het 40-jarig bestaan vierde, stelde een commissie van de Verenigde Naties vast dat Israël op het punt staat genocide te plegen in Gaza en werd bekend dat voor elke tank van de Oekraïne die Rusland kapot schiet Oekraïne 4,5 Russische tanks kapot schiet - die ratio kon wel eens net hoog genoeg zijn voor Oekraïne om de oorlog te winnen of net niet, dat kan ook
Cheíl Benelux lanceert herpositionering
Cheíl Benelux lanceert zijn vernieuwde positionering: het creatieve bureau voor alle challenger brands of merken die zich zo voelen
[SHOWREEL!] finally; creatief bureau voor aanstekelijk werk
Finally is een onafhankelijk creatief bureau aan de rand van Rotterdam. Wij geloven dat de meest interessante en effectieve ideeën ontstaan door oprecht nieuwsgierig te zijn
[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities
Laat het team van REVITALIZE je merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien
VENGEAN positioneert Gradyent's Industry Division
Vorig jaar verzorgde VENGEAN voor het softwarebedrijf Gradyent de brand strategy, -story, -theme, visual ID en het communicatieconcept
Positionering Sabor Verde door Fitzroy
Sabor Verde ontwikkelde een assortiment met pure en gerijpte ready-to-eat-avocado-producten
Positivity Branding ontwikkelt merk- en communicatieconcept KANE
Positivity Branding ontwikkelde samen met KANE een volledig geïntegreerd merk- en communicatieconcept en een 360-branded platform.