Tag Resultaten
[The List] TD
TD creates growth by inspiring brands and organizations to step out of their comfort zone
[Column] Michiel Frackers: Apple zegt sorry en Microsoft sluit record CO2-contract
Er is één plek waar ze dit weekend blij zijn met alle publiciteit rond Joost Klein en het Songfestival en dat is bij Apple.
[Column] Erwin Fisser: Het Eurovisie Songfestival: altijd goed voor een samenzweringstheorie
Van een Europese mediaorganisatie zou je verwachten dat ze enig verstand hebben van crisis-communicatie.
[The List] Joe Public Amsterdam
Joe Public Amsterdam helpt adverteerders en merken te groeien. Dat doen we met merk- en communicatiestrategieën en met impactvolle creatieve campagnes
[The List] We are the romans
The Romans was founded in the UK in 2015 and came to the Netherlands in 2023. The agency was born of being bored of boring PR
[The List] DDB Amsterdam
Merk op z'n allerbeste dag. Consumentengedrag verandert razendsnel
[Column] Erwin Fisser: Wat is er nou eigenlijk zo erg aan een beetje greenwashing?
Er zit dus zogezegd nogal een kloof tussen mijn gevoel bij de KLM en hoe zij de afgelopen jaren in het nieuws komt.
[The List] TALK ABOUT PR en communicatie
Wij zijn een klein bureau met 7 collega’s. We zijn zelfstandig; geen onderdeel van een groter geheel, waardoor wij zelf alle beslissingen kunnen nemen
Stay Grounded treint voor de tweede keer naar Cannes Lions
Stay Grounded geeft het startschot aan een campagne die bezoekers van het Cannes Lions festival oproept de trein te pakken naar Cannes
Total Design ontwikkelt visuele identiteit Rijk Zwaan
Wat begon met creatieve en strategische deep dive-sessies, resulteerde in een verbindend merkverhaal
ACM en Europese consumententoezichthouders: luchtvaart moet stoppen met greenwashing
De Europese consumententoezichthouders roepen 20 Europese luchtvaartmaatschappijen op hun misleidende duurzaamheidsclaims aan te passen. De luchtvaartmaatschappijen moeten voor eind mei 2024 de misleiding van consumenten door foute duurzaamheidsclaims stoppen
[Whitepaper] Omnicom: Kansen voor duurzaam ondernemen groot in Nederland
Omnicom PR Group (OPRG) publiceert een whitepaper die het Nederlandse bedrijfsleven richting geeft op het gebied van duurzaam ondernemen
Energize ontwikkelt campagne voor All Day Nuts
De campagne, ontwikkeld door Energize, heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken
[Column] Michiel Frackers: Een gigaton-industrie: CO2 verwijdering
Decarbonisatie is uitgegroeid tot een instrument in de strijd tegen klimaatverandering, maar het lijkt veelbelovend als middel voor economische versnelling
[Column] Bas Vlugt: Het einde van Freedom of Commercial Speech
Het eerste interview dat ik deed was met Albert Winninghoff. Een legende in het vak, ik had dat toen nog niet helemaal door
[The List] Young Perfect
Jouw partner in omnichannel shopper marketing. Van concept idee tot realisatie, online en offline, wij brengen jouw merk tot leven.
[The List] DropOuts Amsterdam
Bij DropOuts draait alles om impact maken. Voor onze klanten, voor onze collega’s en voor de wereld om ons heen.
Springbok lanceert website met sustainable webdesign voor Mourik
Het bouwbedrijf Mourik heeft zijn door Springbok ontwikkelde website gelanceerd. De website is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign
[Merken100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer
Praxis is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Miranda Smit, directeur Marketing bij de doe-het-zelfketen.
[The List] The Golden Tigers
We have a solution for every marketing challenge. Our mission: your go-to agency for marketing.