Tag Resultaten
[Column] Jasper Duijf (Lemon CXbyEX): Boost je business door de klant- en werknemersbeleving te integreren in je merk
In de snelle en veeleisende wereld van vandaag staan merken voor de uitdaging om relevant te blijven
ProRail kiest Media.Monks voor arbeidsmarktcommunicatie
Media.Monks neemt tijdens de ontwikkeling van de campagnes alle aspecten voor zijn rekening. Van strategie tot creatie en van conceptontwikkeling tot productie
New Growth Strategies (TBWA) ontwikkelt derde Achmea-campagne
Minder praten meer doen; van Bla bla bla naar Ga ga ga
Alfred kiest voor BrightPensioen
Alfred kan nu Bright aan hun eigen pensioen bouwen. Pensioen is voor werknemers een belangrijke arbeidsvoorwaarde, zeker in de huidige krappe arbeidsmarkt.
Mark Schoones: Why I’m helping to build Twenty Two, a new agency focused on employers
I’m excited to announce that we’re launching Twenty Two; an agency that focuses on helping employers navigate the talent business
Merel Bracht Events & Membership Executive DDMA
Branchevereniging DDMA heeft Merel Bracht, hiervoor werkzaam als recruiter bij Maandag, per 1 december 2023 aangesteld als Events & Membership Executive
Kaliber ontwikkelt werkgeverscampagne Rabobank
Rabobank vernieuwt werkgeversmerk met de focus op een coöperatieve bank die oog heeft voor zowel individuen als de samenleving
Babilou Family Nederland kiest Happy Horizon als fullservicebureau
Happy Horizon richt zich de komende periode op zowel wervingscampagnes voor medewerkers als op het aantrekken van nieuwe families en kinderen
Kaliber ontwikkelt wervingscampagne voor VodafoneZiggo
VodafoneZiggo zoekt actief naar medewerkers van elk opleidingsniveau en alle leeftijdscategorieën. Maar hoe zorg je ervoor dat je boodschap blijft hangen? Hiervoor werd met creatief bureau Kaliber een campagne gebouwd rond 90’s hit No Limit, van 2 Unlimited
Mediahuis investeert in recruitmenttechnologiebedrijf CareerFairy
CareerFairy koppelt studenten en afgestudeerden van Europese universiteiten aan bedrijven die dit jonge potentieel willen bereiken
Lemon Scented Tea wordt creatief bureau van Hamburg Commercial Bank
Het bureau wordt verantwoordelijk voor de volledige rebranding van de bank
DEPT uitgeroepen tot een Best Workplace in Europa
Great Place to Work, de wereldwijde instantie op het gebied van werkcultuur, heeft DEPT als 29e geplaatst op de lijst van Best Workplaces in Europa, en daarmee als tweede Nederlandse bedrijf binnen de categorie Large Workplaces
DEPT legt de regie in de handen van de werknemer
Een negen-tot-vijf baan met standaard vakantiegeldregeling en een vijfdaagse kantooraanwezigheid is niet langer de opzet waar het hart van iedere werknemer sneller van gaat kloppen. Flexibiliteit en vrijheid in je baan wordt steeds belangrijker
Dept ontvangt Great Place To Work-certificering
Dept is officieel benoemd tot een Great Place to Work. De GPTW-certificering is uitgereikt aan de hand van het onafhankelijke medewerkersonderzoek van Great Place to Work Nederland
Webflight is Great Place To Work
Webflight is, met 12 medewerkers, de eerste organisatie in Nederland die erkend is als Great Place To Work Certified in de categorie 10 tot 20 medewerkers. Wat maakt Webflight een goede werkgever en welke rol speelt hun organisatiecultuur in het behalen van de doelen