Tag Resultaten

[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie

18-05-2024 | 14:46:02
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.

[Merken100] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk het supermarktkanaal

17-05-2024 | 14:38:00
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker

Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland

17-05-2024 | 09:57:06
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers

ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea

16-05-2024 | 11:19:00
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T

Judith van der Rijt start influencer marketingbureau Kuzco

16-05-2024 | 11:06:59
Het bureau is onderdeel van het Brabantse social agency Monkeys & Bananas, dat onlangs nog een tweede kantoor opende in Amsterdam

180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe

16-05-2024 | 09:51:00
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials

[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij

15-05-2024 | 15:51:42
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes

15-05-2024 | 12:09:00
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven

Publicis Groupe ontwikkelt influencermarketingcampagne voor LU

15-05-2024 | 09:55:16
Samen met de vijftienkoppige Froger-familie streeft LU naar het bij elkaar brengen van families en het koesteren van die magische momenten

RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM

13-05-2024 | 14:25:00
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten

Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit

13-05-2024 | 11:03:00
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam

[Vacatures] Content Icons zoekt een Account Manager

06-05-2024 | 11:55:00
Content Icons  is per direct op zoek naar een Account Manager -Full-time · Amsterdam

Energize ontwikkelt campagne voor All Day Nuts

06-05-2024 | 11:51:00
De campagne, ontwikkeld door Energize, heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken

Magnum bundelt krachten met Troye Sivan

30-04-2024 | 11:10:00
Ze maakten samen drie remixen van zijn nummer Honey, passend bij de ijssmaken die zijn gebaseerd op verschillende stemmingen: Euphoria, Chill en Wonder

[Merken100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer

29-04-2024 | 15:51:00
Praxis is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Miranda Smit, directeur Marketing bij de doe-het-zelfketen.

Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en VS

29-04-2024 | 13:37:00
De  flitsbezorger Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Ook zustermerk Gorillas stopt. Dit heeft het bedrijf zelf via een kort persbericht aangekondigd

Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869

25-04-2024 | 09:19:00
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid

fritz-kola kiest Fitzgerald als PR-bureau

23-04-2024 | 10:23:00
Na een pitch heeft de indie-kola pionier Fitzgerald gekozen om hen te helpen bij hun groei in de Nederlandse markt

Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc

22-04-2024 | 12:50:00
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie

DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met certificaat en openbaar register voor influencers

22-04-2024 | 09:41:00
Brancheverenigingen DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met een certificaat en openbaar register genaamd Certified by Influencerregels.com

[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA

18-04-2024 | 11:25:00
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.