Tag Resultaten
[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.
[Merken100] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk in het supermarktkanaal
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker
Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Noord-Brabant, Den Bosch
ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Data analist Mediahuis Radio
Mediahuis is per direct op zoek naar Data analist Mediahuis Radio -Fulltime
180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials
[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven
De Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland 2024 met Efteling op 1
De Efteling is in 2024 het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Dat heeft MarketResponse bekendgemaakt tijdens het kennisevenement One size fits all
[Audify] NMO-maandcijfers april 2024: NPO Radio 2 grootste radiozender; Qmusic grootste in 20-49
Audify heeft de april-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 131,1 minuten per dag stabiel is
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Strategy Director
Serviceplan Group Netherlands is voor onze medialabel Mediaplus op zoek naar een Strategy Director
RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten
Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam
[Vacatures] ZIGT zoekt een Junior Data Analist
ZIGT is per direct op zoek naar Junior Data Analist – Hoofddorp
[Grow by DPG Media] Radiocampagne zorgt voor stijging bekendheid Tikkie
Met een radiocampagne, die QMusic voor ABN AMRO ontwikkelde, werd de doelgroep van de Groepie-propositie in de Tikkie-app bereikt en in beweging gebracht
[Vacatures] DPG Media zoekt een Marketplace Specialist (Junior) vtwonen
DPG Media is per direct op zoek naar een Marketplace Specialist (Junior) vtwonen -Amsterdam
[Whitepaper] Omnicom: Kansen voor duurzaam ondernemen groot in Nederland
Omnicom PR Group (OPRG) publiceert een whitepaper die het Nederlandse bedrijfsleven richting geeft op het gebied van duurzaam ondernemen
Energize ontwikkelt campagne voor All Day Nuts
De campagne, ontwikkeld door Energize, heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken
[Vacatures] Markteffect zoekt een Commercieel Projectmanager Online
Markteffect is per direct op zoek naar een Commercieel Projectmanager Online
[Vacatures] Markteffect zoekt een Applicatiebeheerder en Onderzoeksassistent
Markteffect is per direct op zoek naar een Applicatiebeheerder en Onderzoeksassistent