Tag Resultaten
Datingapp Inner Circle introduceert andere visuele identiteit
Ze willen hun members meer fun en gemak bieden door zich te richten op het bij elkaar brengen van mensen die zich in dezelfde cirkels bewegen
The Others vernieuwt merkidentiteit van de SAN
Het doel was om de bestaande SAN-identiteit te versterken en het gebruikte Accent te behouden
Total Design ontwikkelt visuele identiteit Rijk Zwaan
Wat begon met creatieve en strategische deep dive-sessies, resulteerde in een verbindend merkverhaal
[Interview] Richard Hol over de AI M100-campagne van Fightclub
Eind 2023 kaapte Fightclub het M100 Event met fraaie AI-portretten van de winnaars van de Marketing100 2024. Met deze case is Fightclub drie keer genomineerd bij de SAN en twee keer genomineerd voor de Dutch Creativity Awards (de Lampen)
The Others ontwikkelt vernieuwde visuele identiteit voor Eco-Movement
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom
SuperRebel en Kaaps Film ontwikkelen merkfilm voor Aartsen
Na een vernieuwde website, was de uitdaging voor SuperRebel Agency om samen met Kaaps Film de nonstopfresh-belofte van Aartsen te vertalen naar een eigenzinnige en moderne film
[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled
Scrambled onthult een frisse look voor de foodafdeling van HEMA
Het doel? De take-away producten van HEMA laten opvallen en een breder publiek aanspreken, terwijl het authentieke HEMA-gevoel behouden blijft
SuperRebel ontwerpt website en ontwikkelt video voor Aartsen
In het afgelopen halfjaar heeft Superrebel samen met het marketingteam van Aartsen en de websitebouwers van Livewall gewerkt aan een website
Willie.nl gaat een samenwerking aan met Today’s Milk
Na een strategische verkenning is Today’s Milk het aangewezen bureau gebleken voor een lange termijn samenwerking met de erotiek webshop.
Fama Volat ontwikkelt introductiecampagne auto.nl
In de introductiecampagne, met onder meer rebranding van de website, online video en social advertising, zal character Aad centraal staan
4to9 gaat verder als Draft Digital
Online marketing bureau 4to9 gaat, met ingang van 1 april 2024, verder als Draft Digital
Total Design ontwikkelt merkidentiteit voor Nationale Opera & Ballet
Aanleiding voor de rebranding is om de missie van Nationale Opera & Ballet invoelbaar te maken voor het huidige publiek en nieuwe doelgroepen
VENGEAN: Global branding of Nippon Express' healthcare division
VENGEAN was responsible for the global logistics provider’s pharmaceutical division’s rebranding and subsequent renaming to Nippon Express Healthcare
TOT PR & Communications verder als The Finest
Met de positionering zet het Rotterdamse pr-bureau in op het zichtbaar maken van feelgood-brands
Podcast50 2024: Sander Schimmelpenninck voor tweede jaar op rij op nummer 1
Zelfspodcast maker Sander Schimmelpenninck staat op nummer 1 in de Podcast50 2024. Het is voor het tweede jaar op rij dat Sander Schimmelpennick de meest invloedrijke persoon is in de Nederlandse podcastwereld
Tapart onthult merkidentiteit ter gelegenheid van 10-jarig bestaan
Het vernieuwde merk weerspiegelt het karakter van het bureau, dat opereert op het snijvlak van kunst, innovatie en technologie
[Marketing Report TV] Michael Versélewel de Witt Hamer: REVITALIZE helpt bestaande merken te transformeren
Michael Versélewel de Witt Hamer is te gast bij Marketing Report TV. Met Bas Vlugt spreekt hij over het rebrandingsproces bij REVITALIZE
Rebranding YoungCapital NEXT: Challenge what’s now to shape what’s NEXT
Daarmee richt het bedrijf zich op de groei van young professionals, het verleggen van grenzen, en het ontwikkelen van grit
De Marketing100 2024 op LinkedIn
Op 7 december werd de Marketing100 2024 bekend gemaakt: de lijst van de 100 meest invloedrijke marketeers in Nederland.
Fightclub zette de marketeers extra op het podium door van alle genomineerden een AI gegenereerd portret te maken.
This Agency ontwikkelt rebranding Solarclarity
De huidige look and feel was na 15 jaar toe aan een facelift