Tag Resultaten

[Merken100] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk het supermarktkanaal

17-05-2024 | 10:58:00
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.

Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland

17-05-2024 | 09:57:06
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers

ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea

16-05-2024 | 11:19:00
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T

180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe

16-05-2024 | 09:51:00
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials

[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij

15-05-2024 | 15:51:42
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes

15-05-2024 | 12:09:00
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven

[Vacancy] Off The Record has a position for a Medior Growth Marketer

15-05-2024 | 08:17:00
Off The Record is directly looking for a Medior Growth Marketer -Full-time · Amsterdam

RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM

13-05-2024 | 14:25:00
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten

Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit

13-05-2024 | 11:03:00
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Tech & Video-redacteur WANT

10-05-2024 | 09:24:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Tech & Video-redacteur -Parttime, WANT

[Vacatures] iO zoekt een Junior SEO Specialist

09-05-2024 | 09:56:00
iO is per direct op zoek naar Junior SEO Specialist -Noord-Holland, Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social & video-redacteur WANT

07-05-2024 | 10:31:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Social & video-redacteur WANT

[Vacatures] DPG Media zoekt een Ervaren Online redacteur Ouders van Nu

07-05-2024 | 08:11:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Ervaren Online redacteur Ouders van Nu -Amsterdam

Energize ontwikkelt campagne voor All Day Nuts

06-05-2024 | 11:51:00
De campagne, ontwikkeld door Energize, heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken

KPN en NN North Sea Jazz Festival gaan driejarig partnership aan

05-05-2024 | 18:23:00
KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben aangekondigd een driejarig partnership aan te gaan vanaf de aankomende 47e editie van het festival.

[Vacatures] TopGear Nederland zoekt een Senior Online Redacteur

03-05-2024 | 06:41:00
TopGear Nederland is per direct op zoek naar een Senior Online Redacteur

[Vacatures] iO zoekt een Contentmanager

01-05-2024 | 11:18:02
iO is per direct op zoek naar Contentmanager

[Vacatures] iO zoekt een Web Content Management Specialist

01-05-2024 | 10:52:00
iO is per direct op zoek naar Web Content Management Specialist

[Merken100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer

29-04-2024 | 15:51:00
Praxis is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Miranda Smit, directeur Marketing bij de doe-het-zelfketen.

Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en VS

29-04-2024 | 13:37:00
De  flitsbezorger Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Ook zustermerk Gorillas stopt. Dit heeft het bedrijf zelf via een kort persbericht aangekondigd

Campagne Primark met VROUW en LINDA.

25-04-2024 | 18:20:00
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.