Tag Resultaten
[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.
[Merken100] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk het supermarktkanaal
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker
Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers
ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Data analist Mediahuis Radio
Mediahuis is per direct op zoek naar Data analist Mediahuis Radio -Fulltime
180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials
[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven
RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten
Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Marketplace Specialist (Junior) vtwonen
DPG Media is per direct op zoek naar een Marketplace Specialist (Junior) vtwonen -Amsterdam
Energize ontwikkelt campagne voor All Day Nuts
De campagne, ontwikkeld door Energize, heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Owner Customer Journey
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Owner Customer Journey -Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Content Producer Radio Veronica en Sublime
Mediahuis is per direct op zoek naar Digital Content Producer Radio Veronica en Sublime -Fulltime
[Vacatures] Markteffect zoekt een Commercieel Projectmanager Online
Markteffect is per direct op zoek naar een Commercieel Projectmanager Online
[Merken100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer
Praxis is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Miranda Smit, directeur Marketing bij de doe-het-zelfketen.
Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en VS
De flitsbezorger Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Ook zustermerk Gorillas stopt. Dit heeft het bedrijf zelf via een kort persbericht aangekondigd
[Vacatures] DPG Media zoekt een NL/BE Product Manager klantprofielen
DPG Media is per direct op zoek naar een NL/BE Product Manager klantprofielen -Amsterdam/Antwerpen
Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid
[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)
fritz-kola kiest Fitzgerald als PR-bureau
Na een pitch heeft de indie-kola pionier Fitzgerald gekozen om hen te helpen bij hun groei in de Nederlandse markt