Tag Resultaten
[Grow by DPG Media] Hoe Intertoys een sterker imago bouwde met de inzet van Ouders van Nu en Reclamefolder.nl
Van het bouwen van blokken tot aan het bouwen van een sterk merk: Intertoys kan het allebei
DPG lanceert mediamerk voor het bedrijfsleven: BusinessWise
BusinessWise het mediamerk voor het bedrijfsleven combineert actualiteit met persoonlijke ontwikkeling
[Grow by DPG Media] Verbeterd merkimago voor Lenovo door branded content strategie onder drie doelgroepen
In dit artikel, gepubliceerd op Grow van DPG Media, vertelt Johannes van Manen over de wisselwerking tussen data en inzichten die daarbij komen kijken
[Grow by DPG Media] Sportzomer 2024: Hoe maak je het verschil met jouw campagne?
Uit onderzoek van Panel Inzicht in opdracht van DPG Media blijkt dat ruim een derde van de sportliefhebbers (online) nieuwsmerken gebruiken
[Grow by DPG Media] De rol van data bij inzicht-gedreven campagnestrategieën
In dit artikel, gepubliceerd op Grow van DPG Media, vertelt Johannes van Manen over de wisselwerking tussen data en inzichten die daarbij komen kijken
[Grow by DPG Media] Het oriëntatiegedrag van fietsend Nederland
De dagen worden langer en de temperatuur stijgt. Oftewel: tijd om de fiets te pakken en eropuit te gaan
[Grow by DPG Media] Vier op de tien Nederlanders kopen zo veel mogelijk online
40 procent zegt zelfs zo veel mogelijk van hun aankopen online te doen. Bezorgkosten zijn hierbij echter een struikelblok
[Grow by DPG Media] Harry van der Zee (Profuomo): Waarom je je merk steeds opnieuw moet uitvinden
Brandkast! Aflevering 14: De kunst van het merknaam kiezen met de CEO van Profuomo, Harry van der Zee
[Grow by DPG Media] De betrokkenheid van klanten verhogen? IKEA doet het zo!
DPG Grow onderzocht samen met IKEA de mogelijkheden van CRM-onboarding. Het resultaat? Een CTR die twee keer zo hoog ligt als de gemiddelde benchmarks
[Grow by DPG Media] Inzet van magazinemerken resulteert in hogere merkoverweging voor Dove
Het beauty- en verzorgingsmerk voerde een internationale campagne rondom het thema Self Esteem.
[Grow by DPG Media] Seamless ads zorgen voor verdubbeling in Brand Lift
Onderzoek van DPG Media naar de effectiviteit van seamless advertenties op basis van bewustzijn, overweging, voorkeur en aankoopintentie.
[Grow by DPG Media] Huishoudens zeer tevreden over hun boodschappenproces
Onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht naar gezinspraak in fmcg-markt
[Grow by DPG Media] Een blik op wat Nederlanders echt blij maakt
De meeste Nederlanders worden gelukkig van zaken als eten, familie en vrienden, maar de meningen over het geluk dat social media hen brengen zijn verdeeld
[Vacatures] DPG Media Masters zoekt een Copywriter Automotive - Amsterdam
DPG Media is per direct op zoek naar een Copywriter Automotive - Amsterdam
[Grow by DPG Media] De hartslag van Nederland: Ons uitgavenpatroon als gevolg van de inflatie
Uit onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht blijkt dat Nederlanders zich steeds langer van tevoren op een vakantie oriënteren
[Grow by DPG Media] Nederlanders oriënteren zich langer voor vakantie en gaan vaker op reis
Uit onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht blijkt dat Nederlanders zich steeds langer van tevoren op een vakantie oriënteren
[Grow by DPG Media] ANA Programmatic Supply Chain Study: Cheap reach is the name of the game
The ANA found that only 36 cents of every dollar entered into a Demand Side Platform (DSP) reaches the consumer
DPG Media en Panel Inzicht brengen verschillen en overeenkomsten tussen jong en oud in kaart
Het XYZ-denken viert hoogtij Er is veel vraag naar informatie over Generatie Z, die Generatie Y (de millennials) en Generatie X opvolgt
[Grow van DPG Media] Hoe ziet het oriëntatie- en aankoopgedrag van first time mums eruit?
De grote overeenkomende doelgroep van beide merken in de woonbranche in combinatie met keukens was doorslaggevend voor de samenwerking.
[Grow by DPG Media] Google's Privacy Sandbox enters testing
In 2019 Google announced the Privacy Sandbox. In H2 2024 Google will deprecate third party cookies in Chrome and launch it at last
[Grow by DPG Media] Arjan Kers (TUI Nederland): Het leiden van een bedrijf in crisistijd
Brandkast! is een podcast waarin Roger Verdurmen op zoek gaat naar waardevolle inzichten en juweeltjes van verhalen op het gebied van branding en storytelling