Tag Resultaten
[UM Futurecast] Op de roze wolk met Barbie - en Queer & Pride Amsterdam
Deze week bespreken Sander Pluijm en Koen Lourijsen met studiogast Yvonne Prins Barbie the Movie: een enorme bioscoophit of vooral de meest jaloersmakende marketing campagne van het jaar? Zijn merken terughoudender met Queer en Pride Amsterdam na kritiek van vorig jaar?
DeMediabureau50 2021 | Genomineerden
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd
Santa Maria verrast met foodtruck en verse Tex Mex gerechten
Als onderdeel van de activatie campagne trok Santa Maria op maandag 6 juli 2020 door het land met de Santa Maria Foodtruck om mensen te verrassen met Tex Mex gerechten
DeMediabureau50 2020 | De genomineerden
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
Vizeum wint pitch mediaplanning Capri-Sun
Vizeum heeft de pitch gewonnen voor de mediaplanning van Capri-Sun in Europa. Vizeum, onderdeel van Dentsu Aegis Network, is daarmee voortaan verantwoordelijk voor alle online en offline kanalen van Capri-Sun
Melanie Vermolen Business Development Director Dentsu Aegis Network Benelux
Michael Nederlof volgt Vermolen per direct op als Managing Director van Vizeum Nederland, onderdeel van Dentsu Aegis Network