Tag Resultaten
[AI & Marketing door Patrick Petersen] AI in marketing draait niet om tooltjes
We lijken standaardwerk te willen automatiseren, waar een hedendaagse klant vooral maatwerk wil
[AI & Marketing door Patrick Petersen] 2024 wordt het jaar van de AI-fakevideo's!
Nederlandse managers zeggen in een C-level onderzoek van een Amsterdams softwarebedrijf aanzienlijk vertrouwen in kunstmatige intelligentie (AI) te hebben.
Budi & Thijs schrijven meest gelezen column van 2023
In onze serie meest overzichtsartikelen mag deze natuurlijk niet ontbreken: de lijst met de meest gelezen columns van 2023
[AI & Marketing door Patrick Petersen] We moeten iets met conversational AI!
De kern van onze marketing- en media-inspanningen is altijd het brengen van (meer)waarde geweest. De waarde wordt opgeklopt in een doordachte marketingmix
[Column] Patrick Petersen: Finally draait het om dé Frisse Flexeconomy!
Bij AI is het niet de vraag "of" je het gaat inzetten, maar "hoe" je het gaat inzetten. De Why van Simon Sinek kunt u dus in zijn geheel overslaan
[Column] Patrick Petersen: Verzacht jouw harde marketingbelofte onze pijn? (+ top 5)
De kern van onze marketing- en media-inspanningen is altijd het brengen van (meer)waarde geweest. De waarde wordt opgeklopt in een doordachte marketingmix
[Column] Patrick Petersen: Hoe .eco-vergelijkingsplatforms marketingclaims greenwashen
Was ooit alles opeens bio – een groeiend productaanbod waarbij het product geen kunstmatige toevoegingen mag bevatten – tegenwoordig doet de domeinextensie .eco sites en platforms duurzaam greenwashen
Winnaars winactie Handboek Online Marketing 8 bekend
De winnaars van de Marketingreport.nl-winactie zijn bekend en hebben hun boek inmiddels ontvangen. Zo schreef winnaar Herman uit Baak op de vraag welk middel in een toekomstproof online marketingmix thuishoort: “De perfecte search engine optimization.”
Winactie: Handboek Online Marketing 8 van Patrick Petersen
Korting op crossmediaal marketingboek over podcast, online video plus boeiende en bindende content van onze columnist Patrick Petersen
[Column] Patrick Petersen: Online engagement? Sorry, u boeit niet!
Een betrokken sociale media is sinds de aanstrakken van het tijdlijn-algoritme, een kwestie van heel hard werken gebleken. Zo kent Twitter – na de investering door engaging goeroe Elon Musk – een kleine opleving
[Column] Patrick Petersen: Van Post-Covid-19 Wow-effect naar uw call-2-passion
Nu Covid-19 aan zijn laatste termijn bezig lijkt te zijn, wordt – na een roerige periode van instant veranderingen – onze wereldwijde transformatie zichtbaar. Zichtbaar in de marketing, communicatie, media, sociale media en in ons aller contentstrategie