Marketing Report
TBWA\NEBOKO ontwikkelt vervolgcampagne Family Mode McDonald's

TBWA\NEBOKO ontwikkelt vervolgcampagne Family Mode McDonald's

McDonald’s roept gezinnen met een nieuw merkplatform, ontwikkeld met TBWA\NEBOKO, op iets vaker samen in Family Mode te gaan. Het platform wordt uitgerold in de McDonald’s restaurants, de McDonald’s-app en zal zichtbaar zijn via tv, bioscoop, outdoor, socials, online video en radio.

Stijn Mentrop, CMO van McDonald’s Nederland: "Met alle drukte is het soms moeilijk om écht tijd voor elkaar te maken. Toch is het belangrijk om Family Mode aan te zetten, ze worden immers sneller groot dan je denkt. Als grootste familierestaurant van Nederland geven we gezinnen spontane geluksmomentjes. Dit doen we in onze restaurants met het Happy Meal en de introductie van een Chief Family Officer. Maar ook digitaal hebben we in onze app een speciale wereld gemaakt met luisterboekjes, leuke games en kortingen op gezinsuitjes." De CFO voorziet gezinnen tijdens familiedagen van leuke spelkaartjes én vereeuwigt de mooiste Happy Meal momenten voor de Family fotowand.

Het platform wordt gelanceerd met een campagne waarin het belang van familietijd centraal staat. In de commercial zien we een vader samen met zijn dochter Sammie bij een speeltuintje. Een foto-terugblik op zijn telefoon herinnert vader aan speciale momenten uit haar kinderjaren. Het doet hem echter ook realiseren hoe snel de tijd gaat, waarna flitsen van een puberende tienerdochter door zijn hoofd schieten. Het besef dringt door dat het de hoogste tijd is om nieuwe herinneringen te blijven maken...

Credits:
Klant: McDonald’s | Bureau: TBWA\NEBOKO & TBWA\X | Productie: Pink Rabbit, TBWA\X, This Page Amsterdam | Muziek: Tom Tukker

www.tbwa.nl

www.mcdonalds.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacancy] TBWA\X has a position for a Mid-Senior Digital Designer

25-04-2024 | 08:05:00
TBWA\X is directly looking for a Mid-Senior Digital Designer -Full-time  \  Amsterdam

TBWA en NS inspireren mensen met merkcampagne om de trein te nemen

23-04-2024 | 14:04:00
De NS lanceert in samenwerking met TBWA\NEBOKO een campagne die het merk een richting geeft. Het doel is om meer Nederlanders te inspireren

TBWA\NEBOKO introduceert samen met Odido Het Telefoonboekje

22-04-2024 | 12:08:00
Een verhaal geschreven in app-gesprekken door de kinderboekenschrijver Marjon Hoffman, onder andere bekend van de populaire reeks De Regels van Floor

[Vacancy] TBWA\X has a position for a Digital Project Manager

17-04-2024 | 10:45:00
TBWA\X is directly looking for a Digital Project Manager -Full-time  \  Amsterdam

[Vacatures] TBWA\ zoekt een Junior Editor

17-04-2024 | 09:32:00
TBWA\  is per direct op zoek naar een Junior Editor -Full-time  \  Amsterdam

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.