Zeekr Europe kiest Home als social media-partner

Zeekr Europe kiest Home als social media-partner

Het creatief bureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de social media strategie bij de introductie van het elektrische automerk in Europa.

Zeekr is onderdeel van de Chinese multinational Geely, waaronder ook Lynk & Co, Volvo, Polestar en Lotus vallen. De in Zweden ontworpen auto’s zijn sinds 2023 op de Nederlandse markt te verkrijgen en bestaan tot nu toe uit twee modellen.

Peter Jan Kok, Social Media Manager bij Zeekr Europe: "Wij zijn erg blij met de samenwerking met Home, een social-first bureau dat zich richt op sociale impact en diversiteit. Dit sluit perfect aan bij de snelle groei van Zeekr Europe en onze internationale teams."

Home, dat onlangs haar B-corp certificaat verkreeg, gaat zowel always-on content als op zichzelf staande campagnes voor het merk ontwikkelen. De eerste social productie heeft inmiddels plaatsgevonden in de Zwitserse Alpen en laat de Zeekr 001 in optima forma door het landschap zien.

Guy Lokhoff, ECD en founder van Home: "Zeekr is een ambitieus merk dat de transitie naar elektrisch rijden wilt versnellen. We zijn onwijs trots dat we hier onderdeel van mogen zijn."

www.home.agency

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Hammerfest wordt Home

16-01-2024 | 12:53:00
Het bureau besluit de naam te veranderen omdat Hammerfest ook actief wordt gebruikt door de Hammerskins, een neonazistische organisatie

[Column] Bas Vlugt: Adnight 2023 Report!

14-10-2023 | 09:52:00
Toffe bende bij ADNIGHT 2023. Marketing Report stortte zich met overgave en wist acht bureaus te bezoeken. Eerste stop was de Houthavens, rammetje vol creatieve bedrijven en dito mensen

Open Now, DAM, OrangeOwl, Vorm de Stad, Hammerfest en Digital Media Enzo winnen tender Amsterdam

15-06-2023 | 23:37:00
Open Now gaat zijn communicatie-aanpak op basis van gedragswetenschap, ook inzetten voor de Gemeente Amsterdam. De gemeente Amsterdam heeft na lange tijd een tender uitgezet om de campagnes van de gemeente Amsterdam te kunnen maken

[Cross Media Case] Heidi Duits over Hearst Netherlands loves Nespresso

06-05-2022 | 10:15:42
Op 8 juni worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt de campagne Hearst Netherlands loves Nespresso in voor de categorie Case van het Jaar. We spreken Heidi Duits, Commercial Strategy Manager bij Hearst Netherlands over deze case

[Interview] Baba Touré (Hammerfest) over merkbouwen

31-03-2022 | 06:06:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Baba Touré, oprichter en Managing Director van Hammerfest.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.