Marketing Report

Tag Resultaten

ING en TBWA voorzien sluizen op Schiphol van verhalen rondom persoonlijke transformatie

15-03-2024 | 11:16:00
De campagne is een weerspiegeling van de belofte van ING om bankieren moeiteloos te maken en mensen aan te moedigen meer te doen van wat hen beweegt

Schiphol kiest voor ACT.agency als contentbureau

16-01-2024 | 09:05:00
Het Amsterdamse bureau wordt de komende jaren verantwoordelijk voor de contentstrategie en ontwikkeling van content voor Schiphol Commercial

[Schiphol] Het topsegment bereiken met een exclusieve ervaring

01-12-2023 | 08:35:52
Een merk onder de aandacht brengen van CEO’s, ministers, internationale sterren en leden van het koningshuis: dat doen Audi en Schiphol

[Schiphol] Maximale exposure met jouw marketing?

18-10-2023 | 15:02:28
Optimaliseer je campagnes door datagedreven te adverteren; niet alleen op basis van leeftijd en gender, maar met uitgebreide profielen

[Schiphol] Jouw marketingdoelen voor 2024 stellen én behalen

14-09-2023 | 00:15:00
De tijd vliegt. Als marketeer ben je waarschijnlijk al bezig met je plannen voor 2024. Je staat stil bij wat je volgend jaar wilt bereiken.

[Schiphol] Langdurig engagement genereren met OOH-ads

12-09-2023 | 11:05:00
In de wereld van out-of-home-advertising kan het lastig zijn écht contact te maken met je doelgroep

[Schiphol] Hoe maak je als marketeer écht impact met je campagne?

31-08-2023 | 14:18:00
In dit artikel ontdek je waarom Schiphol een unieke advertentieplek is, hoe je de beste strategie bepaalt en hoe je zo telkens weer een nieuw bereik genereert

Advertenties die opvallen op Amsterdam Schiphol Airport

31-07-2023 | 10:13:00
Hoe zorg je er als marketeer voor dat je niet alleen relevant bent voor, maar écht impact maakt op je doelgroep?

[Schiphol Media] De luchthaven als micromedium

12-04-2023 | 10:54:00
Miljoenen bezoekers en flitsende displays – dus waarom zou je de luchthaven als micromedium gebruiken? De specialisten van Schiphol Media leggen het uit!

[MarketingReport Radio] Aaron Spijkers over de marketingproposities van Royal Schiphol Group

23-12-2022 | 10:56:00
Aaron Spijkers is Product & Marketing Manager bij Royal Schiphol Group. We spreken hem over de mogelijkheden die de luchthavens bieden aan adverteerders.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.