25 juni 2024 | Ontbijtsessie over het jongerenonderzoek
Nieuwsgierig naar de inzichten over hoe Nederlandse jongeren in het leven staan? Hoe ziet hun mediagebruik eruit, waar zijn ze online vooral te vinden en wat denken ze over belangrijke onderwerpen die nu spelen? Mediatest heeft de antwoorden en delen deze graag met jou tijdens een exclusieve ontbijtsessie.
Voor de achtste keer heeft Mediatest het grote Jongerenonderzoek uitgevoerd. Mediatest vroeg samen met Wayne Parker Kent en Mediahuis naar jongeren hun mediagedrag en hoe zij denken over merken, financiën, duurzaamheid en innovatie. Dit jaar worden inzichten over employer branding aan het licht gebracht, over wat jongeren zoeken in een werkgever.
De resultaten worden gedeeld op dinsdag 25 juni en donderdag 4 juli tijdens een (gratis) ontbijtsessie. De ontbijtsessie vindt plaats op kantoor bij Mediahuis (Basisweg 30, Amsterdam).
Concreet:
Datum: Dinsdag 25 juni en donderdag 4 juli
Locatie: Basisweg 30, Amsterdam
Invulling:
8:30 uur: Inloop
9:00 uur: Start ontbijtsessie jongerenonderzoek
10:00 uur: Einde presentatie
10:00 uur t/m 10:30 uur: Moment om na te praten en nog wat te eten
10:30 uur: Einde
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook: