Marketing Report
5 juli | Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam

5 juli | Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam

Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam.

In 2023 organiseerden Publicis Groupe Nederland, Boomerang en Le Pub onder de naam AmsterCannes een soortgelijk evenement. De ondertitel van ADsterdam is the space between Advertising and Amsterdam. Het evenement vindt plaats bij LIEF Amsterdam, de voormalige Amsterdamse busremise om creativiteit te vieren.

ADsterdam is bedoeld voor een breed publiek; een laagdrempelige manier om te connecten met brands en agencies, geïnspireerd te raken op het gebied van technologie, duurzaamheid, entertainment, inclusie, sport, design, fashion, kunst en nog veel meer.

Anouk Facee Schaeffer, Head of Brand and Culture Boomerang en Publicis Groupe Nederland, en initiatiefnemer van het festival:: “Nederland staat bekend om zijn festivals - met meer dan duizend per jaar - die de toon zetten voor festivals over de hele wereld. Maar de meeste van deze evenementen draaien om muziek. Dus, waar gaan we heen als we inspiratie willen opdoen over andere hot topics? Natuurlijk hebben we techconferenties en creative breakfasts, maar waar zijn de creativiteit festivals?

Hier zagen we een kans - dit moeten wij gaan opzetten. Onze droom werd vorig jaar al geboren, een creativity festival in onze eigen geliefde stad, Amsterdam. En na een succesvolle eerste editie, gaan we dit jaar voor een nog grotere editie met meer talks, panels en inspiratie. Dit festival is bedoeld voor iedereen en zal daarom altijd toegankelijk en betaalbaar zijn. En vanuit mijn liefde voor festivals, zal deze dag vol inspiratie ook echt worden afgesloten met een festivalwaardig feest, met programmering van artiesten, DJ’s en vette surprise acts.”

Brancheorganisatie ADCN heeft zich aangesloten als main partner van ADsterdam. ADCN vertegenwoordigt de creatieve branche in Nederland en heeft een gigantisch netwerk met alle agencies en veel brands. Het festivalterrein bevindt zich in Amsterdam, maar wil zich niet beperken tot de Amsterdamse scene.

Denise Willigers, Managing Director van ADCN reageert: “ADCN heeft als doel de creatieve industrie samen te brengen, om creativiteit te vieren, te netwerken en geïnspireerd te raken. Het is fantastisch dat we met deze samenwerking 2000 bezoekers kunnen verwelkomen om dit doel te bereiken. Inhoudelijk helpen we ADsterdam met een interessante programmering en sprekers, de locatie met diverse podia helpt enorm in onze ambitie om te inspireren en creativiteit te vieren op een zo toegankelijk mogelijke manier.”

Om ADsterdam te bezoeken is een ticket nodig dat 15 euro kost (ADCN-leden 12,50 euro). Het event heeft geen commercieel doel.

De organisatoren verwachten 2000 (tevens maximale capaciteit) mensen uit de reclame- en creatieve industrie verwacht.

www.adsterdamfestival.com

www.publicisgroupe.nl

www.boomerangagency.com

www.le.pub/amsterdam

www.adcn.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam

24-04-2024 | 19:06:00
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam

Annika Drion, Milo Duyff, Kim Trap, Leila Popovych en Rico de Lange MT Boomerang

22-04-2024 | 16:25:00
Na 18 jaar doen de oprichters van Boomerang; Bo The, Alexander Veltman, Fikret Fetahovic en Eldin Fetahovic een stapje terug

Céline van Nes van Publicis Groupe NL in Cannes Lions jury

11-04-2024 | 11:39:00
Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft de juryleden bekend gemaakt, tevens degene die Nederland gaan vertegenwoordigen

Cannes Lions 2024: De Juryleden uit Nederland

10-04-2024 | 23:30:00
Dit zijn vanuit Nederland de vijf mensen die deel uitmaken van de Cannes Lions 2024 Jury

Publicis Creative en Eneco ontwikkelen Eneco GasBespaarBubbel

26-03-2024 | 14:07:00
De GasBespaarBubbel is een interactieve experience die middels een grote bubbel laat zien hoeveel gas er bespaard kan worden
 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.