31 mei | Laatste dag inzenden MediaTestdag 2024
Elk jaar viert MediaTest haar verjaardag door binnen 24 uur een volledig onderzoek te doen naar een maatschappelijk relevant vraagstuk. Omdat het de 25e verjaardag is van MediaTest, wordt er dit jaar binnen 25 uur kosteloos een volledig onderzoek uitgevoerd.
Eerdere jaren is er tijdens de MediaTestDag onderzoek gedaan voor bijvoorbeeld Stichting Aap, Stichting Jarige Job, Naturalis, het Fonds Gehandicaptensport, Ronald McDonald Kinderfonds en Simavi.
De datum van de MediaTestdag wordt afgestemd in overleg met de winnaar. Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. De winnaar wordt geselecteerd op basis van de volgende criteria:
- Maatschappelijk verantwoord/relevant
- Sympathiek
- Uitvoerbaar binnen 25 uur
Iedereen kan een onderzoeksvraag tot uiterlijk 31 mei inzenden.
Klik hier en stuur jouw inzending (met een korte toelichting) in.
Vragen? Bel Sammie Bouwmeester op 020 - 410 00 00 of mail naar sbouwmeester@mediatest.nl.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook: