Marketing Report
Bisbrick ontvangt strategische investering van ihomer

Bisbrick ontvangt strategische investering van ihomer

Bisbrick, een bedrijf dat een low-codeplatform voor het creëren van interactie met B2B-klanten aanbiedt, heeft een strategische investering ontvangen van ihomer, dat actief is op het gebied van home-shoring van applicatieontwikkeling en -onderhoud.

De niet-geopenbaarde investering is bedoeld om de verdere ontwikkeling van Bisbrick en het bewerken van de markt in Europa te ondersteunen. Met de Bisbrick Toolkit kunnen niet ICT’ers zelf applicaties maken, met name gericht op de interactie met B2B-klanten.

Koos Mosterd, CMO van Bisbrick: “In mijn ervaring bij het B2B-marketingbureau NTCP8, heb ik veel campagnes gedaan voor onder meer technologische bedrijven en professionele dienstverleners. Ze kwamen allemaal met complexe materie qua product en marktbenadering. We hebben ze succesvol geholpen, door relevantie aan een geautomatiseerde aanpak te koppelen. Die basis is verder uitgebouwd tot het platform wat Bisbrick nu uniek in zijn soort maakt.”

Peter Moolenaar, CTO bij ihomer: “Toen we de rule engine van Bisbrick zagen werken, kwamen we tot de conclusie dat het platform voor veel van onze projecten een duidelijke toegevoegde waarde zou zijn geweest. De mogelijkheid om kennis en processen met een korte doorlooptijd te digitaliseren maakte ons erg enthousiast om Bisbrick actief te omarmen en verder te helpen te ontwikkelen.”

Marc Stubbé, CEO van Bisbrick: “Voor bedrijven die zich richten op B2B-klanten met een complexe dienst of product biedt Bisbrick een goede oplossing, vooral in deze tijd van digitale transformatie en het op afstand zakendoen. Bijvoorbeeld in het geval van twee fases van klanteninteractie. De eerste fase zou je kunnen beschrijven als interactieve en datagedreven contentmarketing. De tweede fase zou je kunnen beschrijven als het digitaliseren van producten en diensten door klanten naar je kennis te laten komen in plaats van dat je de klanten de kennis komt brengen.”

Marc Stubbé was eerder te gast bij Marketing Report TV, hier zie je dat interview.

www.ihomer.nl

www.bisbrick.com

Lees ook:

[Whitepaper] Koos Mosterd (Bisbrick): Low-code en no-code

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.