[De Belofte 2023] Budi Gonzalez de Chaves over Kim Schneider

[De Belofte 2023] Budi Gonzalez de Chaves over Kim Schneider

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Bijvoorkeur oprichter Budi Gonzalez de Chaves is Kim Schneider, Media & Campagne Coördinator bij vanHaren Schoenen.

De transitie die het merk vanHaren aan het doormaken is

Met veel plezier wil ik Kim Schneider nomineren als Belofte voor 2023. Kim is nog maar een half jaar werkzaam als media & campagne coördinator bij vanHaren. Überhaupt is Kim nog maar 2,5 jaar geleden van de universiteit afgekomen. Ze speelt een belangrijke rol bij de transitie die het merk vanHaren aan het doormaken is. Van een promo gedreven merk naar een merk waar de korte termijn en de lange termijn goed in balans zijn.

Een goed oog voor commercie en verkoop

Knap om te zien hoe Kim, met relatief weinig ervaring, hier inhoudelijk zo’n goede bijdrage aan levert. Ze weet erg goed het vanHaren gevoel door te vertalen in alle communicatiemiddelen. Maar heeft ook een goed oog voor commercie en verkoop. Dat het ook nog heel fijn werken is met Kim - mensen zetten graag een stapje extra voor haar - is bijna net zo belangrijk als de kennis en kunde die ze dagelijks inzet voor vanHaren.

www.vanharen.nl

www.bijvoorkeur.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Budi & Thijs] Oplichters

31-05-2024 | 12:51:00
Stelling van de dag: consumenten willen opgelicht worden! Zo, dat is eruit. In een ver verleden, wij werkten allebei bij Havas

[Budi & Thijs] Leuk moet!

08-05-2024 | 08:51:02
De Customer Journey, dat is toch wel een van dé marketingbuzzwords van de laatste jaren. Google Trends heeft het even voor me uitgezocht

Bijvoorkeur werkt voor Mitsubishi Motors, gaat merkstrategie voor Europa aanscherpen

12-04-2024 | 00:01:00
Mitsubishi Motors Europe (MME) heeft Bijvoorkeur gevraagd om de merkstrategie voor Europa aan te scherpen

[The List] Bijvoorkeur

04-04-2024 | 12:50:00
Bijvoorkeur is het bureau dat reclame terug wil brengen naar de kern: het creëren van merkvoorkeur

[Budi & Thijs] Customer Destination

31-03-2024 | 18:50:00
De Customer Journey, dat is toch wel een van dé marketingbuzzwords van de laatste jaren. Google Trends heeft het even voor me uitgezocht

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.