Kinepolis werkt mee aan HyperGram activatie in Nederland
Kinepolis heeft samen met Distributed Media group een activatie gemaakt die te zien is in Westfield The Mall of the Netherlands
Het gaat om een HyperGram 3D-video uiting. HyperGram is een indoor media activatie tool met holografische technologie, waarbij je zonder scherm, apps of brillen een 3D-ervaring te zien krijgt. Objecten zweven door de lucht of bewegen richting de kijker. De activatie is tot en met 29 april 2024 te zien in Leidschendam. Daarna zal van 10 tot en met 14 mei dezelfde activatie te zien zijn op Utrecht Centraal.
De 3D-uitingen worden gemaakt met hologram techniek in ultra-HD 8K beeldkwaliteit, waardoor de beelden heel scherp zijn en er echt 3D uit zien vanuit alle hoeken. Nog niet eerder was zoiets in Nederland te zien. Kinepolis staat voor de bioscoopervaring met het beste beeld en geluid, waardoor de link met Disturbed Media Group snel gelegd was. Samen maakten zij de allereerste HyperGram uiting in Nederland. Vanaf 10 mei 2024 is de uiting op Utrecht Centraal te zien.
Volg Marketing Report op LinkedIn! Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The ListKinepolis vertoont podcast in de bioscoop
[Interview] Eddy Duquenne (Kinepolis Group) over succesvol 2023 en de honger naar beleving
Kinepolis met Star Wars-marathon
Kinepolis ziet winst verdubbelen in 2023