Marketing Report
Natwerk en Lebara haken in op iPhone 15: die heb je helemaal niet nodig nieuws

Natwerk en Lebara haken in op iPhone 15: die heb je helemaal niet nodig

Lebara en Natwerk grijpen de lancering van Apple's nieuwste iPhone 15 aan om de consument bewust te maken van de meest logische keuze: met een nieuw Sim Only abonnement heb je die nieuwste iPhone nog helemaal niet nodig.

Op 22 september lanceert Lebara drie exclusieve simkaarten, in kleuren: Lebara Blue, Dark Saffron en Cadmium Violet. Met een nieuwe simkaart en een Sim Only abonnement kan de consument vaak nog wel een tijdje door met zijn huidige telefoon.

De flinterdunne simkaart is gratis en alleen op 22 september verkrijgbaar bij de Lebara pop-up store tegenover de Apple Store op het Leidseplein in Amsterdam.

Eelco Gijze, commercieel directeur van Lebara Nederland: “We geven met deze activatie een dikke knipoog naar de grootse lancering van de nieuwste iPhone van Apple, want waarom zou je betalen voor iets wat je eigenlijk niet nodig hebt?”

Campagne

De campagne is geïntroduceerd met een teaser film en de video is aangejaagd via diverse social kanalen. De activatie wordt verder ondersteund door een getargete out of home campagne rondom belangrijke Apple hot spots, waaronder het Leidseplein. Verder is er een (tijdelijke) landingspagina waar de diverse specificaties van deze opvallende simkaarten in tech-style belicht worden.

De campagne maakt deel uit van een grotere merkcampagne van Lebara, die is ontwikkeld door Natwerk en draait om het maken van de meest logische keuze op basis van wat je nodig hebt.

www.natwerk.nl

www.lebara.nl

Lees ook:

[Interview] Robbin de Waij (Natwerk): Reclame maken is teamwork

20-11-2023 | 08:00:00
In de aanloop naar de publicatie van de Media100 2024 op het M100 Event publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event

[Interview] Jens Bezemer (Natwerk): Het beste idee zit precies tussen wat de klant herkent en wat nieuw is

16-11-2023 | 10:20:00
In de aanloop naar de publicatie van de Media100 2024 op het M100 Event publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event

BNR Nieuwsradio en Natwerk bundelen krachten

17-10-2023 | 09:07:00
BNR Nieuwsradio en Natwerk kondigen hun samenwerking aan om het BNR-merk naar nieuwe hoogten te brengen

Natwerk in actie voor Crocs-collab met Jacob Collier

15-08-2023 | 13:28:00
Jacob Collier ontwierp samen met Natwerk een spraakmakend paar Crocs

Natwerk ontwikkelt Flessenpopper voor Tikkie’s Groepie

09-08-2023 | 21:07:00
Het creatief bureau Natwerk heeft samen met Tikkie een flesopener ontwikkeld die speciaal is gemaakt voor groepen onder de noemer Flessenpopper

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.