
Natwerk ontwikkelt Flessenpopper voor Tikkie’s Groepie
Het creatief bureau Natwerk heeft samen met Tikkie een flesopener ontwikkeld die speciaal is gemaakt voor groepen onder de noemer Flessenpopper. De gadget werd bedacht om Tikkie’s groepsuitgavenfunctie onder de aandacht te brengen. De Flessenpopper maakt het mogelijk om op een simpele manier vier flesjes tegelijk te openen.
De Flessenpopper is een onderdeel van een reeks activaties. Eerder bedachten Tikkie en Natwerk al de QRoon, voor Koningsdag. Dit is een oplossing waarmee betalingen op de vrijmarkt makkelijker werden gemaakt.
De video Flessenpopper werd door creative video agency Tante Tini gemaakt.
Tikkie Groepie
Met de gratis functie groepsuitgaven in de Tikkie-app kunnen gebruikers gemakkelijk betalingen invoeren en verrekenen. De gadget past bij de boodschap van Tikkie: laat geldzaken en sociaal ongemak niet in de weg staan van een leuke tijd met vrienden.
Nino Stoffels, strateeg bij Natwerk: “Met onze creatieve oplossingen bewijzen we de merkbelofte van Tikkie: Geen gedoe. Niet door te zenden, maar vooral door wat te doen. Zo blijven we relevant voor de doelgroep.”
Tikkie heeft een actie georganiseerd waarbij deelnemers kans kunnen maken om de flessenpopper te winnen. Tikkie is onderdeel van ABN AMRO.
Lees ook:
[Interview] Robbin de Waij (Natwerk): Reclame maken is teamwork
[Interview] Jens Bezemer (Natwerk): Het beste idee zit precies tussen wat de klant herkent en wat nieuw is
BNR Nieuwsradio en Natwerk bundelen krachten
Natwerk en Lebara haken in op iPhone 15: die heb je helemaal niet nodig
Natwerk in actie voor Crocs-collab met Jacob Collier