Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond*

Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond*

Sander Pluijm start per 1 juni als Director Content Strategy bij AM Beyond*, het content label van Abovo Maxlead. Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.

Sander Pluijm heeft de afgelopen 9 jaar gewerkt bij mediabureau UM en was daar de drijvende kracht achter het creatieve label UM Studios. Eerder in zijn carrière werkte hij bij onder meer BNN, TVBV en Endemol als Executive Producer, Senior Creative Strategist, Regisseur en Eindredacteur. Sander is ook betrokken bij de VIA Taskforce Creative AI, waar hij zich hard maakt voor meer creativiteit in de media.

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Voor ons als groep is het noodzakelijk om voor elke fase in de klantreis de juiste oplossingen te bieden. Met het aannemen van Sander investeren wij verder in onze content tak AM Beyond*. Wij zien enerzijds dat onze klanten content serieus willen nemen. Anderzijds zien wij ook dat klanten vaak nog worstelen met hun aanpak en het vinden van de contentstrategie. Hoe maak je content echt impactvol? Daar gaat Sander met al zijn ervaring zijn tanden in zetten.”.

Creatieve merkverhalen

Elzemieke Olsthoorn, CMO Abovo Maxlead en Head of AM Beyond*: “Te veel adverteerders raken in de tell-fase van de customer journey hun potentiële klanten kwijt. Zij hebben merkoverweging nodig en daarvoor moeten zij de juiste marketingaanpak hebben. Gelukkig zien wij een toenemende vraag naar creatieve contentcampagnes. Daar gaat het om onderscheidende merkverhalen passend bij de kanalen. Met de komst van Sander hebben wij daar een nog beter antwoord op. Wij zijn een zeer ervaren creatieve strateeg rijker en daar kunnen wij de groei van AM Beyond* mee versnellen.”

Sander Pluijm: “Ik sla persoonlijk erg aan op de positieve energie en het ondernemerschap dat in Abovo Maxlead zit. Een onafhankelijk bureau dat de gevestigde orde durft te challengen. Dat past goed bij mijn DNA. De afgelopen jaren heb ik het bureau enorm zien ontwikkelen. In zo’n omgeving wil ik mijn kennis en kunde op het gebied van (branded) content, creatieve media- en marketing graag inzetten en bijdragen aan de verdere ontwikkeling en het momentum van Abovo Maxlead.”

www.abovomaxlead.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne

11-09-2024 | 10:38:15
AM Beyond*, onderdeel van Abovo Maxlead, lanceert in opdracht van Basic-Fit en in samenwerking met zanger Claude een bewustwordingscampagne.

[AM Talks by Abovo Maxlead] Lindy, Mathieu en Willem-Albert Bol over de Abovo Maxlead Academy

09-09-2024 | 08:00:00
Lindy en Mathieu nemen plaats achter de microfoon en praten met Willem-Albert Bol openhartig over hun uitdagingen tijdens deze opleiding.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Data-Driven Marketing Analyst

02-09-2024 | 11:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst

[Interview] Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead): Content is dé manier om merkoverweging te creëren en meer kopers te vinden

02-09-2024 | 09:15:03
Met onze 230 collega’s bieden we een breed scala aan diensten, zoals mediastrategie, digitale marketing, SEO, SEA en tech & data oplossingen.

[Case] Andrea Jansen over hoe haar videoconcept het verschil maakte voor ABN AMRO

02-09-2024 | 08:00:00
Hoe maak je een campagne over fiscaal sparen die opvalt en de aandacht vasthoudt?

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.