Somention socialmediabureau Italiaans biermerk Peroni

Somention socialmediabureau Italiaans biermerk Peroni

Peroni kiest voor Somention als socialmediabureau. Als partner van Italiaans biermerk Peroni is Somention verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van de socialmediastrategieën, always-on content creaties en campagnes in Nederland.

Versterken aanwezigheid social media

Ruim een jaar geleden werd Somention al het dedicated socialmediabureau voor merken Grolsch en Viper. Ook Peroni, tevens onderdeel van Koninklijke Grolsch, zal nu worden ondersteund bij het versterken van hun merk en aanwezigheid op social media. Met de focus op Nederland, gaat Somention zich richten op het ontwikkelen van een sterke socialmediastrategie gepaard met de creatie van opvallende en betrokken content, die het merk zal helpen om een ​​sterke aanwezigheid op social media te behouden.

Iris Weelink, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro: "We zijn blij dat Somention ons ook gaat helpen om Peroni Nastro Azzurro verder te laten groeien in Nederland. Ze helpen ons met een socialmediastrategie en creatie om dit internationale merk meer lokale relevantie te geven."

Charlotte Koeleman, CCO bij Somention: "We werken nu ruim een jaar met veel plezier voor Grolsch en Viper, en zijn enorm trots op het vertrouwen dat er bij ons wordt gelegd door een lovebrand als Peroni hieraan toe te voegen. We kijken ernaar uit om niet alleen dit merk, maar ook de samenwerking met Koninklijke Grolsch naar een nieuw level te tillen.”

www.somention.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.