Stephanie Broertjes Managing Director Bruut, Suzanne Zonneveld Creative Director

Stephanie Broertjes Managing Director Bruut, Suzanne Zonneveld Creative Director

Op 20 december werd bekend dat branded video content agencies Towel en Bruut Amsterdam de krachten bundelen in één bedrijf met de naam Bruut. De agency pakt nu door en stelt een nieuwe Managing Director aan.

Stephanie Broertjes opereerde eerder vijf jaar lang als Head of Production bij Towel en was daarna werkzaam als Operationeel Manager bij PR-bureau BAAS. Samen met Creative Director Suzanne Zonneveld heeft Stephanie nu de dagelijkse leiding over Bruut. Per 1 februari hebben zij Geert Doek en Deniz Alkaç vervangen die volledig uit de dagelijkse operatie zijn gestapt.

Stephanie Broertjes: “Bij BAAS heb ik een geweldige tijd gehad en nieuwe ervaringen opgedaan. Toen de MD-rol bij het nieuwe Bruut mij werd voorgelegd, ging het kriebelen. Ik heb een goed beeld van waar ik heen wil met de agency. Met het team gaan we de komende tijd een transitie doormaken met een gloednieuwe positionering en visuele identiteit. In de tussentijd zijn wij vliegend van start gegaan met producties voor o.a. Mentos, Specsavers, Lidl, Interpolis en Blue Band.”

Suzanne ziet hiermee de terugkeer van een zeer gewaardeerd collega: “Met Steph als MD ben ik nog enthousiaster geworden over de toekomst van Bruut. We hebben in het verleden nauw samengewerkt aan een prachtig portfolio voor verschillende klanten en gaan met deze kennis en ervaring dat nu continueren op een nog hoger niveau.”

De nieuwe leiding zit niet stil. Er wordt flink aan de weg getimmerd. Stephanie Broertjes: “Door het hechte team dat we op kantoor hebben zitten, ging het onboarden als vanzelf. We zijn daarom al enkele weken bezig om een fris en nieuw Bruut te laten zien. Daar vertellen we binnenkort graag meer over.”

Suzanne Zonneveld is er zeker van dat Bruut voor ieder merk of bureau een waardevolle partner kan zijn: “Van social video tot commercial en van campagne toolkit tot TikTok en YouTube-series. Altijd slim en efficiënt gemaakt. Vol creativiteit en production value. Kortom, we kunnen niet wachten om het nieuwe Bruut met iedereen te delen. En aan alle nieuwsgierige mensen: kom gerust al langs, de deur van ons kantoor staat open.”

www.bruut.media

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Marketing Report TV] Evert Dijkstra over Abovo Maxlead als internationale speler

13-06-2024 | 08:00:00
Evert Dijkstra, Head of International bij Abovo Media, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Abovo als internationale speler

[Marketing Report TV] Bart de Vries over lokaal adverteren via HYPR

10-06-2024 | 08:45:00
In gesprek met Bas Vlugt spreken we hem over het bereik van lokaal adverteren en waarom dit interessant is voor nationale adverteerders.

[Marketing Report TV] John Olivieira over OneWorld

10-06-2024 | 08:37:13
Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt spreken we hem over het journalistiek magazine.

Video agency Bruut onthult frisse stijl en propositie

06-06-2024 | 16:13:00
Het bureau specialiseert zich in effectieve end-to-end video producties waarmee alles van concepting tot distributie wordt aangeboden.

[Marketing Report TV] Frederik Beerthuis over data sets van Youtube

06-03-2024 | 11:56:43
Frederik Beerthuis is Head of Business Development Benelux bij Channel Factory. Met Peter Wybenga en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over de Youtube data sets.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.