Tag Resultaten
Rechtbank: eerder besluit maximaal 3 radiostations onzorgvuldig; minister moet opnieuw besluiten
De minister van Economische Zaken moet binnen 13 weken opnieuw een gemotiveerde beslissing nemen over de eigendomsbeperkingen van de landelijke FM-kavels
Nielsen: Bioscoop stijgt hard, totale NL-mediabestedingen naar 6 miljard euro
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2023 met 3,5 procent gegroeid tot 6,03 miljard euro. In absolute bedragen noteerde digital de grootste groei met 157 miljoen euro, een toename van 4,7 procent
NMO met AudioMonitor 2024: audio bereikt 11 miljoen Nederlanders
Met het medium audio worden dagelijks 11 miljoen Nederlanders bereikt. Live radio heeft met 66 procent het grootste aandeel in de totale luistertijd, op enige afstand gevolgd door (online) muziekdiensten met een aandeel van 24 procent
[Vacatures] Media Reverse zoekt een Media Consultant
Media Reverse is per direct op zoek naar Media Consultant - Hilversum
Kaliber ontwikkelt vervolg werkgeverscampagne Rabobank
Hun doel is om de CO2-uitstoot van de IT-systemen bij Rabobank inzichtelijk te maken en waar mogelijk te verminderen
Vlimse ontwikkelt merkcampagne voor Intertoys: Go Play
De merkgerichte campagne zal zichtbaar zijn op TV, radio, bioscoop, online video, social, print en outdoor.
Kumpany en Volkswagen komen met podcast Oranje Comedy Buzz
Voor elke poulewedstrijd is er een nieuwe aflevering, zodat Oranjefans helemaal kunnen toeleven naar de volgende wedstrijd.
Tim Moen zendermanager NPO Klassiek
Tim Moen is per 1 juli 2024 door de NPO benoemd tot zendermanager van NPO Klassiek. Hij volgt Simone Meijer op die per 1 juni 2024 is gestart als directeur van de Stichting Omroep Muziek
DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Kruidvat en Stichting Armoedefonds
Uit onderzoek van Ipsos I&O blijkt dat één op de zeven volwassen Nederlanders (15%) kampt met verzorgingsarmoede
Fitzgerald creëert Omdat jij het waard bent-campagne voor L’Oréal Paris
Doel is om de zelfwaardering van Gen-Z te vergroten en vrouwen (en zij die zich zo identificeren) te ondersteunen in gevoelens van eigenwaarde
3FM Serious Request komt in actie voor Metakids
Het Glazen Huis staat dit jaar op het Rodetorenplein in Zwolle
BSUR ontwikkelt tv-commercial Lifestyle Hoortoestellen Specsavers
De campagne toont aan dat er hoortoestellen zijn voor iedereen, zelfs voor mensen met een levensstijl die extra eisen stelt aan hun hoortoestel
[Case] Abovo Media: Zorg verlenen is een kunst
Internationaal medisch centrum Acibadem IMC staat bekend om zijn hoogwaardige zorg en innovatieve behandelingen. Ondanks het wereldwijde prestige, is de naamsbekendheid binnen deze specifieke Nederlandse doelgroep nog niet op het gewenste niveau
Qmusic verhuist naar Mediavaert (Duivendrecht)
De radiozender Qmusic is verhuisd naar Mediavaert, het gebouw waar DPG Media al haar bedrijfsonderdelen vestigt in Duivendrecht
GLXY Radio neemt FM-netwerk over van Wild FM
De urban muziekzender GLXY Radio neemt per maandag 3 juni het regionale FM-frequentienetwerk van Wild FM Hitradio over. GLXY Radio is een radiozender met vooral hip-hop, rap, R&B, en Afro muziek
Mediahuis Radio: Radio Veronica start met Wouter van der Goes en Frank van ’t Hof en One Night Stenders
Radio Veronica start per 3 juni 2024 met zijn gewijzigde programmering als gevolg van de komst van Wouter van der Goes en Frank van ’t Hof. Rob Stenders krijgt een extra programma op vrijdagavond onder de noemer One Night Stenders.
Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) grote winnaars FunX Music Awards
Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) zijn met twee awards de grote winnaars van de FunX Music Awards. Jonna Fraser mocht onder meer de award voor Artist of the Year Male in ontvangst nemen
ABN AMRO: volume mediasector groeit met 3 procent in 2024, 1,5 procent in 2025
De Nederlandse mediasector groeit naar verwachting in 2024 met 6 procent en een volumegroei van 3 procent, ondanks de stagnerende economie
Airborne produceert podcastreeks over roofkunst voor Nationaal Holocaustmuseum
In samenwerking met het museum werd gekozen voor 6 verhalen die elk een ander deel uit de geschiedenis van de holocaust in Nederland belichten
[Marketing Report Radio] Peter Haug: Met de BMW Art Cars brengen we kunst en design samen
Peter Haug is CMO en Marketing Director bij BMW Group Nederland. We spreken hem over de rol van kunst binnen BMW en de impact van de BMW Art Car projecten
Tweede Kamer wil verlenging concessie NPO tot 1 januari 2028 (en niet 2029)
De Tweede Kamer heeft via een aangenomen motie van VVD'er Claire Martens-America de regering verzocht de concessie aan de NPO tot 1 januari 2028 te verlengen