Tag Resultaten
[Onderzoek] Consumentenbestedingen in Nederland stijgen met 6 procent
De hogere bestedingen werden vooral gedreven door prijsstijgingen voor voedingsmiddelen en drogisterijproducten
Kwartaalwinnaars Q4 voor de Ster Gouden Loeki 2023 bekend
Deze tien commercials maken kans op de Ster Gouden Loeki 2023
Derde Ster Gouden Loeki-kwartaalwinnaars van 2023 bekend
Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld
Kwartaalwinnaars Q2 voor de Ster Gouden Loeki 2023 bekend
Deze tien commercials maken kans op de Ster Gouden Loeki 2023
GfK: sterke stijging gebruik aantal VOD-diensten
Het totale online gebruik van VOD-diensten is afgelopen jaar verder gestegen. Dit blijkt uit onderzoek van GfK Crossmedia Link, een grootschalig crossmedia panel van onderzoeksbureau GfK
GfK: omzetgroei detailhandel stagneert
De omzetgroei in de Nederlandse detailhandel stagneert in 2019. Dat terwijl voor de detailhandel in Europa een groei van 2 procent in de totale omzet wordt voorspeld. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van GfK naar de Europese detailhandel
Shoppen in fysieke winkel nog steeds populair
Ondanks de opmars van online winkelen, vinden veel mensen het bezoeken van fysieke winkels nog steeds leuk. Dat blijkt uit het jaarlijkse FutureBuy-onderzoek
GfK en Trax werken samen ter verbetering in-store prestaties
GfK en Trax hebben hun krachten gebundeld. Uit deze samenwerking is In-store Intelligence ontstaan. Een product dat voldoet aan behoeftes van marketing- en salesmanagers en geeft antwoord