Tag Resultaten
[Dutch PR Awards 2024] ACE: Missjourney.ai
ACE is een netwerk voor de young & savvy, werkzaam op het snijvlak van cultuur en technologie.
[Column] Mo Walhof: Perceptie van AI in Marketing door een toekomstig marketeer - een strandbedje
Als tweedejaars Commerciële economie student loop ik momenteel stage bij Incentro Africa in Kenia, waar ik full time mijn hobby van dingetjes mooi verwoorden kan toepassen
ZIGT: Tools voor Marketeers Effectief AI-gebruik voor socialmediamarketing
Het geheim zit 'm in een slimme briefing en het toepassen van de juiste 'prompt'.
[Column] Stan Dorgelo: 9 key-takeaways van Google Cloud Next '24 om op in te zetten
In Sin City heeft een team van dataconsultants van Springbok kennisgenomen van de ontwikkelingen rondom het Google Cloud Platform. Stan Dorgelo, Data Lead, beschrijft zijn bevindingen
[Grow by DPG Media] Van concept- tot evaluatiefase: zo zet je generatieve AI in elke fase van je marketingcampagne in
De digitale marketing industrie staat aan de vooravond van een transformatie dankzij de opkomst van generatieve AI
[Column] Michiel Frackers: Musk en Zuckerberg wisselen van rol en BlackRock fors in decarbonisering
Elon Musk beleefde een fantastische week en Mark Zuckerberg zag tweehonderd miljard beurswaarde verdampen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Berichtenredacteur AD Regiotitels
DPG Media is per direct op zoek naar een Berichtenredacteur AD Regiotitels -Rotterdam
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
Lab³ produceert volledig door AI gegenereerde podcast
Creative audio agency Lab³ lanceert Cookie Conspiracy, een volledig door AI gegenereerde podcast.
[Screenforce] Zo profiteer je van sportsponsoring
Hoe kun je als communicatieprofessional inhaken op sportevenementen zoaks het EK, de Tour de France of de Olympische Spelen?
Happy Horizon start samenwerking met eyetracking AI-platform Neurons
De samenwerking richt zich op het verfijnen van marketingcampagnes, het verbeteren van gebruikerservaringen en het optimaliseren van digitale content
Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
Philips Museum opent expositie brAInpower over artificial intelligence
Zaterdag 20 april heeft het Philips Museum zijn deuren geopend voor publiek met de tentoonstelling brAInpower
[AI & Marketing door Patrick Petersen] AI in marketing draait niet om tooltjes
We lijken standaardwerk te willen automatiseren, waar een hedendaagse klant vooral maatwerk wil
[Column] Michiel Frackers: Ayatollah aan de knoppen, cryptomarkt keldert
Toen drukte er een ayatollah op een paar knoppen, waardoor zelfs de aankondiging van mijn nieuwe podcast moet wijken voor de gevolgen van wereldnieuws
[Column] Bas Vlugt: Wakker liggen van 2024
Ik woon al meer dan twintig jaar in Haarlem. Toen wij hier vanuit Amsterdam kwamen wonen, woonde hier in de straat een gepensioneerde man die lithograaf was geweest
Atradius Collections wordt shirtsponsor van de Nederlandse nationale basketbalteams
Basketball is de snelst groeiende sport in Nederland en uiteraard is de Nederlandse Basketball Bond (NBB) er alles aan gelegen om die trend door te zetten.
Abovo Maxlead: De belangrijkste SEO-inzichten van Friends of Search 2024
Op donderdag 21 maart was het tijd voor Friends of Search 2024. Abovo Maxlead deelt de belangrijkste inzichten
50 Years of Rumble: eerbetoon aan het iconische gevecht tussen Ali, Foreman en de Strijd tegen Parkinson
Op 30 oktober 1974 vond het historische gevecht plaats dat de wereld van boksen voorgoed veranderde – Rumble in the Jungle
Joe Public en ALDI ontwikkelen AI gestuurde stem voor radio en TV
ALDI heeft een andere stem voor zijn radio- en tv-reclames. Deze voice-over is gebaseerd op het stemgeluid van 10 medewerkers van de discounter