Tag Resultaten
Attenooie Sjoege van Zaken ontwikkelt campagne Tring Tring
Attenooie Sjoege van zaken heeft het project voor de reclamecampagne afgerond en Tring Tring zal zelf de uitwerking below the line op zich nemen
Crocodile Agency ontwikkelt online campagne itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns
Crocodile Agency heeft de onlinecampagne ontwikkelt voor de lancering van itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns in de Nederlandse supermarkten
ARAG, ODMedia en The Committed Agency lanceren campagne op sportkanalen YouTube
ARAG, juridisch probleemoplosser en aanbieder van rechtsbijstandverzekeringen, heeft een campagne gedraaid op het premium videonetwerk van ODMedia
KPN-kat nu ook mascotte van Oranje
KPN verspreidt als telecomprovider en KNVB partner, de EK koorts met een hernieuwde door Dentsu Creative ontwikkelde campagne met de KPN-kat Louis die als mascotte de bus in glipt naar Duitsland
DPG Media ontwikkelt campagne De Volkskrant: Open je wereld
De campagne roept op om met een open blik naar de wereld en de mensen om ons heen te kijken
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Junior Fotograaf
Clear Channel is per direct op zoek naar een Junior Fotograaf
Alfred ontwikkelt activatiecampagne voor Praxis en Jantje Beton
Alfred samen met zusterbureaus Freddy en OnSocial ontwikkelt, als onderdeel van de lopende campagne ‘Van grijs naar groen’, een activatiecampagne.
Alfred ontwikkelt campagne: Ga eens Rivella
Alfred heeft de campagne ontwikkelt die ervoor moet zorgen dat mensen vaker naar het eigenzinnige frisdrankmerk grijpen, dan naar hun standaardkeuze
Natwerk en ARTIS nodigen alle aardbewoners uit in OOH-campagne
ARTIS presenteert de eerste editie van het Aardbewoners Festival. Tijdens dit festival is er van alles te doen om weer in verbinding te komen met natuur
VML ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor MediaMarkt
MediaMarkt startte deze week een campagne met de gadget: een limited edition Oranje Airfryer. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau VML
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor ING
De campagne richt zich op kernwaarden zoals creativiteit, volharding, aanvallend spel en eigenwijsheid
DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Robijn Tropical
Het merk introduceert Robijn Tropical wasmiddel en wasverzachter. Het is vooral de geur die zorgt dat lentekriebels plaats maken voor zomerse sferen
SuperRebel ontwikkelt consumentencampagne voor SolarEdge
Het gras is altijd groener bij de buren. En dat geldt ook voor zonnepanelen. SuperRebel Agency ontwikkelde de campagne, op basis van deze inzichten
[The List] Media Activation
Media Activation is het enige special advertising bureau van Nederland dat op eigen wijze creativiteit met mediakennis verbindt
DDB Retail ontwikkelt merkpositionering en campagne voor Uitgekookt
DDB Retail ontwikkelde de merkpositionering en het creatieve concept voor alle kanalen, media en middelen. WaveMaker is het mediabureau.
DEPT ontwikkelt wereldwijde campagne voor Lotus Biscoff
Het creatief bureau DEPT heeft een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Lotus Biscoff. Onder de noemer You gotta Biscoff wordt deze campagne kracht bijgezet waarbij het verlangen naar het koekje wordt aangewakkerd
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt campagne Ziggo Zakelijk: Dat werkt lekker door
De campagne laat zien dat ondernemers zich met Zakelijk Internet Xtra van Ziggo geen zorgen hoeven te maken over hun internetverbinding
[Interview] Jordy van Meer over de wereldwijde Starbucks-campagne van Nosh Foodfilms
We spreken hem over het creatieve proces, de uitdagingen, en de successen van dit project.
Fitzroy ontwikkelt gamingcampagne voor ANWB Private Lease
ANWB Private Lease is de digitale wereld van Gran Turismo 7 ingedoken met hun Private Lease-modellen
[Vacatures] iO zoekt een Performance Marketeer
iO is per direct op zoek naar Performance Marketeer - Noord-Holland, Amsterdam
180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials