Tag Resultaten
Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten
[Merken100 2024] Daan Langstraat (MediaMarkt): In mijn ogen is alléén investeren in korte termijn een race-to-the-bottom
MediaMarkt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Daan Langstraat, Head of Brand & Campaign bij MediaMarkt Benelux.
Fitzgerald creëert Omdat jij het waard bent-campagne voor L’Oréal Paris
Doel is om de zelfwaardering van Gen-Z te vergroten en vrouwen (en zij die zich zo identificeren) te ondersteunen in gevoelens van eigenwaarde
[Grow by DPG Media] Hier houden Nederlandse ondernemers zich mee bezig
Anno 2024 spelen duurzaamheid, klimaat en energie een steeds grotere rol in onze maatschappij én in het bedrijfsleven
[Recensie] Bas Vlugt: Alles voor de sport - Frank van den Wall Bake
En het is weer tijd voor een recensie. Leuk! Dit keer Alles voor de sport, een biografie over Frank van den Wall Bake, de grondlegger van professionele sportsponsoring in Nederland, geschreven door Leo Aquina
Vodafone introduceert Belong(r)ing tijdens Utrecht Pride
De Belong(r)ing staat symbool voor verbondenheid en is een uitnodiging om tijdens de Pride contact te maken
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow): Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
KPN en NN North Sea Jazz Festival gaan driejarig partnership aan
KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben aangekondigd een driejarig partnership aan te gaan vanaf de aankomende 47e editie van het festival.
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
[Screenforce] Zo profiteer je van sportsponsoring
Hoe kun je als communicatieprofessional inhaken op sportevenementen zoaks het EK, de Tour de France of de Olympische Spelen?
Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
Dove lanceert bewustwordingscampagne misrepresentatie schoonheid AI
De buitensporige waarde die de maatschappij aan uiterlijk hecht, heeft de druk opgevoerd om aan een bepaalde schoonheid te voldoen
Atradius Collections wordt shirtsponsor van de Nederlandse nationale basketbalteams
Basketball is de snelst groeiende sport in Nederland en uiteraard is de Nederlandse Basketball Bond (NBB) er alles aan gelegen om die trend door te zetten.
50 Years of Rumble: eerbetoon aan het iconische gevecht tussen Ali, Foreman en de Strijd tegen Parkinson
Op 30 oktober 1974 vond het historische gevecht plaats dat de wereld van boksen voorgoed veranderde – Rumble in the Jungle
MediaMarkt hoofdsponsor Feyenoord
MediaMarkt Nederland heeft een driejarig contract gesloten als hoofdsponsor van Feyenoord. Het partnership gaat in op 1 juli 2024 en is afgesloten tot en met 30 juni 2027
Hé wat leuk! Een bericht van... Martin de Boer
Na vijf fantastische seizoenen als trotse hoofdsponsor van Feyenoord kregen we afgelopen dinsdag een bijzonder cadeau
Dit zijn de 28 beste werkgevers voor vrouwen in Nederland
Voor het eerst heeft Great Place To Work, naast de jaarlijkse lijst van beste werkgevers van Nederland, de Best Workplaces for Women bekend gemaakt
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
Herbalife gaat partnership aan met shorttrackster Xandra Velzeboer
Het partnership markeert een samenwerking tussen een bedrijf dat zich inzet voor de bevordering van een gezonde en actieve levensstijl
Feyenoord: Mediamarkt hoofdsponsor?
De Telegraaf meldt dat Mediamarkt de hoofdsponsor wordt van voetbalclub Feyenoord. Net als Feynoord is het hoofdkantoor van Mediamarkt Nederland in Rotterdam gevestigd