Tag Resultaten
[Vacatures] DPG Media zoekt een Content Marketeer
DPG Media is per direct op zoek naar Content Marketeer -Amsterdam/ Antwerpen
[Interview] Fred van Panhuis (MassInfra): personalisatie is de sleutel tot succes
Fred van Panhuis is Managing Director van MassInfra. We spreken hem over de personalisatietrend in e-mailmarketing en hoe zijn bedrijf daarop inspeelt
[Vacatures] iO zoekt een Junior SEO Specialist
iO is per direct op zoek naar Junior SEO Specialist -Noord-Holland, Amsterdam
[Vacatures] NRC zoekt een Projectmanager E-mailmarketing NRC Webwinkel
NRC is per direct op zoek naar een Projectmanager E-mailmarketing NRC Webwinkel (fulltime)
[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior E-mail marketeer - NL/BE
DPG Media is per direct op zoek naar een NL/BE - Senior E-mail marketeer -Amsterdam/Antwerpen
Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2024 geopend
In deze bureaucompetitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een opdrachtgever
Inschrijving van de DDMA EMAS Awards 2024 geopend
De EMAS is een kennisevenement op het gebied van e-mail marketing automation en een no-brainer voor iedere (e-mail)marketeer
Colourcake gaat aan de slag voor The Social Hub
The Student Hotel wordt The Social Hub. Met nog steeds hetzelfde credo: studenten verdienen beter — maar met meer focus op het verbeteren van de samenleving en geïnspireerd door haar gemeenschap zal The Social Hub deze boodschap verspreiden met behulp van Colourcake
[Vacatures] DPG Media zoekt een E-mail Marketeer
DPG Media is per direct op zoek naar een E-mail Marketeer - Amsterdam
Thermen Resorts, T-Mobile, Jisk Flikweert en Happy Horizon winnaars EMAS Awards 2023
De winnaars van de DDMA EMAS Awards zijn bekendgemaakt
[Vacatures] NRC zoekt een Front-end e-mail developer
NRC is per direct op zoek naar een Front-end e-mail developer
[Vacatures] Key Agency zoekt een Content Marketeer
Key Agency is per direct op zoek naar een Content Marketeer 32-40 uur per week - Amsterdam
Bikkelhart, Bureau Strak en Happy Horizon genomineerd voor EMAS Battle of the Agencies 2023
Bureaus Bikkelhart, Bureau Strak en Happy Horizon maken dit jaar kans op de titel in de EMAS Battle of the Agencies (onderdeel van de DDMA EMAS Awards). Dit jaar strijden de genomineerden om wie de beste e-mailcampagne maakt voor Amnesty International. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) op 22 juni 2023
Inschrijving van de DDMA EMAS Awards 2023 geopend
E-mailmarketing (automation) professionals kunnen deelnemen in vijf categorieën: Personalization, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies
[DPG Grow] 7 touchpoints om je naamsbekendheid te verhogen
DPG legt je uit over de kracht van herhaling en 7 touchpoints die je kunt gebruiken om mee op te vallen
[Vacatures] Hart Voor De Zaak zoekt een Onlinemarketingtalent
Hart Voor De Zaak is per direct op zoek naar een Onlinemarketingtalent
Influencers stoppen met neplikes en nepvolgers na waarschuwing ACM
Influencers en bedrijven zijn gestopt met het gebruiken van neplikes en nepvolgers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft eind 2021 zes influencers die op grote schaal neplikes kochten, hierop aangesproken
NS kiest opnieuw voor Merkle Nederland
NS heeft na een intensief RFP traject opnieuw gekozen voor Merkle voor de CRM en Digital Marketing diensten. Hiermee wordt het huidige partnership voortgezet, waarbij Merkle ondersteunt bij het optimaliseren en ontwikkelen van multidisciplinaire campagnes
Martijn Berns versterkt DBOM met bureauzijde Hellodialog
Digital marketingbureau DBOM en de bureauzijde van Hellodialog kondigen aan dat ze samen verdergaan onder de naam DBOM
4NG neemt PossibilIT over
PossibilIT is per 1 augustus 2020 overgenomen door full-service digital agency 4NG. PossibilIT, gespecialiseerd in subscription commerce-oplossingen en met expertise in CRM tooling als Dynamics en Salesforce, werkt voor grote merken
Corona crisis redefines digital marketing mixes for marketing leaders, Gartner
As the novel corona virus pandemic continues to disrupt how businesses operate, brands are innovating by going digital in what now presents an opportunity for marketing leaders.