Tag Resultaten
KPN en NN North Sea Jazz Festival gaan driejarig partnership aan
KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben aangekondigd een driejarig partnership aan te gaan vanaf de aankomende 47e editie van het festival.
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
[Screenforce] Zo profiteer je van sportsponsoring
Hoe kun je als communicatieprofessional inhaken op sportevenementen zoaks het EK, de Tour de France of de Olympische Spelen?
Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
Atradius Collections wordt shirtsponsor van de Nederlandse nationale basketbalteams
Basketball is de snelst groeiende sport in Nederland en uiteraard is de Nederlandse Basketball Bond (NBB) er alles aan gelegen om die trend door te zetten.
50 Years of Rumble: eerbetoon aan het iconische gevecht tussen Ali, Foreman en de Strijd tegen Parkinson
Op 30 oktober 1974 vond het historische gevecht plaats dat de wereld van boksen voorgoed veranderde – Rumble in the Jungle
ProRail kiest Media.Monks voor arbeidsmarktcommunicatie
Media.Monks neemt tijdens de ontwikkeling van de campagnes alle aspecten voor zijn rekening. Van strategie tot creatie en van conceptontwikkeling tot productie
MediaMarkt hoofdsponsor Feyenoord
MediaMarkt Nederland heeft een driejarig contract gesloten als hoofdsponsor van Feyenoord. Het partnership gaat in op 1 juli 2024 en is afgesloten tot en met 30 juni 2027
New Growth Strategies (TBWA) ontwikkelt derde Achmea-campagne
Minder praten meer doen; van Bla bla bla naar Ga ga ga
Hé wat leuk! Een bericht van... Martin de Boer
Na vijf fantastische seizoenen als trotse hoofdsponsor van Feyenoord kregen we afgelopen dinsdag een bijzonder cadeau
Herbalife gaat partnership aan met shorttrackster Xandra Velzeboer
Het partnership markeert een samenwerking tussen een bedrijf dat zich inzet voor de bevordering van een gezonde en actieve levensstijl
Alfred kiest voor BrightPensioen
Alfred kan nu Bright aan hun eigen pensioen bouwen. Pensioen is voor werknemers een belangrijke arbeidsvoorwaarde, zeker in de huidige krappe arbeidsmarkt.
Feyenoord: Mediamarkt hoofdsponsor?
De Telegraaf meldt dat Mediamarkt de hoofdsponsor wordt van voetbalclub Feyenoord. Net als Feynoord is het hoofdkantoor van Mediamarkt Nederland in Rotterdam gevestigd
Samsung sponsor Nederlandse Basketball Bond met oog op Olympische Spelen Parijs
Om de sport naar een nog hoger niveau te tillen, gaan Samsung en de Nederlandse Basketball Bond (NBB) een 3-jarig partnership aan
Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750
Amsterdam en Heineken slaan de handen ineen om de 750ste verjaardag van de stad mede mogelijk te maken
Mark Schoones: Why I’m helping to build Twenty Two, a new agency focused on employers
I’m excited to announce that we’re launching Twenty Two; an agency that focuses on helping employers navigate the talent business
Heineken Experience opent tentoonstelling Oracle Red Bull F1-auto van Max Verstappen
De Heineken Experience biedt het hele jaar door toegang tot een tentoonstelling waar Formule 1 fans de Oracle Redbull F1-racewagen kunnen bewonderen
Energiedirect en PSV verlengen sponsorship tot 2026
Energiedirect en PSV hebben hun partnerschap verlengd tot 2026 verlengd
Real Madrid sluit sponsordeal met HP
Real Madrid heeft een wereldwijde technologie-sponsorovereenkomst met HP aangekondigd
Merel Bracht Events & Membership Executive DDMA
Branchevereniging DDMA heeft Merel Bracht, hiervoor werkzaam als recruiter bij Maandag, per 1 december 2023 aangesteld als Events & Membership Executive