Tag Resultaten
[Blog] Jori van de Spijker (DVJ Insights): AI in marktonderzoek: evolutie of revolutie?
Terecht of onterecht, het valt niet te ontkennen dat AI in ieders gedachten zit en de conversatie domineert. Maar te midden van alle hype rond AI, missen we misschien iets belangrijks?
[Onderzoek] Intuit: Merkvertrouwen in een tijd van informatieovervloed
Dit rapport richt zich op de veranderende relatie tussen merk en klant, de motivaties achter consumentenuitgaven en hoe bedrijven het beste contact met consumenten kunnen maken.
Magnum doet onderzoek naar zelfvertrouwen Gen Z'ers
Kwart Gen-Z'ers kan zich op social media beter uiten dan bij vrienden blijkt uit onderzoek van Magnum
[The List] Fast Media
Fast Media licenseert nieuws, sport, entertainment en creatieve content aan reclamebureaus en uitgeverijen.
[Vacatures] Markteffect zoekt een Client Consultant -Eindhoven
Markteffect is per direct op zoek naar een Client Consultant -Eindhoven
Bereik digitale versie kranten voortaan door NMO gerapporteerd
NMO is gestart met het publiceren van het bereik van de digitale versie van dagbladen. NMO doet dit onder de noemer gemiddeld bereik editie print + digitale replica
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Research & Insights Executive
Serviceplan Group Netherlands is voor onze medialabel Mediaplus op zoek naar een Research & Insights Executive -Fulltime\Parttime
[Vacatures] De Telegraaf (Part of Mediahuis) zoekt een Freelance Correspondent Rotterdam Rijnmond
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Freelance correspondent Rotterdam Rijnmond -Fulltime/ Parttime
[Onderzoek] DPG Media: 60 procent van de zakelijke markt is nog niet bezig met hun maatschappelijke impact
Maatschappelijk verantwoord ondernemen speelt een steeds belangrijkere rol in het bedrijfsleven, mede door de toenemende druk vanuit Europese regelgeving
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur AutoWeek.nl
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur AutoWeek.nl -Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Clubwatcher betaald voetbal
Mediahuis is per direct op zoek naar Clubwatcher betaald voetbal -Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Chef Sport
Mediahuis is per direct op zoek naar Chef Sport - Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Regioverslaggever
Mediahuis is per direct op zoek naar Regioverslaggever - Fulltime
[Onderzoek] DVJ Insights: Verliezen we onze beste ideeën in innovatieonderzoek?
Voor veel merken is innovatie van vitaal belang om merkgroei te realiseren. Toch mislukt 70 tot 80 procent van de productinnovaties in het eerste jaar
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redacteur
Mediahuis is per direct op zoek naar Redacteur -Fulltime/Parttime
Consumentenbestedingen in Nederland in Q1 2024 1,1 procent hoger dan in Q1 2023
Uit de NIQ Retail Spend Barometer blijkt dat consumenten in Nederland voor een totaal van 20,4 miljard euro hebben besteed aan alledaagse producten
[The List] DCVF
DCVF staat voor De Combinatie van Factoren. Het activatiebureau dat merken laat groeien
[The List] Media Activation
Media Activation is het enige special advertising bureau van Nederland dat op eigen wijze creativiteit met mediakennis verbindt
[The List] Agency Engines
Zie Agency Engines als buitenboordmotor om de groei van jouw bureau te versnellen
[Vacancy] Nielsen has a position for Account Manager / Client Strategy Manager
Nielsen is directly looking for Account Manager / Client Strategy Manager -Full Time /Hybrid