Tag Resultaten
[Merken100 2024] Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.
Albert Heijn is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland
Cheil Benelux en Samsung lanceren Limited Edition Shortcut Sneaker
Doe een bepaalde move met je schoenen en je Samsung telefoon reageert. De verschillende moves corresponderen met acties op je telefoon
[Merken100 2024] Maarten Post: HORNBACH bouwt al jaren op een opvallende en onderscheidende manier aan een sterk merk
HORNBACH is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Maarten Post, Hoofd Inkoop & Marketing bij HORNBACH.
Talpa Network lanceert QRomo met een koppeling aan kassasystemen
Talpa Network is van start gegaan met reclamespots met de QRomo. Deze QR-code op steroïden beloont tv-kijkers met vouchers met relevante kortingen en aanbiedingen en verbindt ze via één scan aan merken, product-aanbiedingen of andere diensten
ACM legt boetes op aan webwinkels voor nepkortingen
De Autoriteit Consument & Markt legt boetes op van in totaal 621.000 euro aan vijf webwinkels voor het gebruik van nepkortingen
Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten
DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Kruidvat en Stichting Armoedefonds
Uit onderzoek van Ipsos I&O blijkt dat één op de zeven volwassen Nederlanders (15%) kampt met verzorgingsarmoede
Megawatt aan de slag voor Mexicano van GoodLife Foods
Het creatieve 360-bureau lanceert direct de eerste campagne Maakt Wat Los voor Mexicano, het startschot van de Retail introductie van het bekende snackmerk
[Merken100 2024] Daan Langstraat (MediaMarkt): In mijn ogen is alléén investeren in korte termijn een race-to-the-bottom
MediaMarkt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Daan Langstraat, Head of Brand & Campaign bij MediaMarkt Benelux.
[Vacatures] De Telegraaf (Part of Mediahuis) zoekt een Freelance Correspondent Rotterdam Rijnmond
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Freelance correspondent Rotterdam Rijnmond -Fulltime/ Parttime
[Merken100 2024] Meerte Vegter: Dille & Kamille besteedt veel aandacht en middelen aan het creëren van een positieve impact
Dille & Kamille is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Meerte Vegter, Marketing & Communicatie Manager bij DiIle & Kamille.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur AutoWeek.nl
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur AutoWeek.nl -Amsterdam
[Merken100 2024] Marcel Belt: Alle producten van Marcel’s Green Soap ruiken fantastisch
Marcel’s Green Soap is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Marcel Belt, Chief Soap Officer van Marcel’s Green Soap.
[Merken100 2024] Joost Geurtsen: Bij New York Pizza begrijpen we dat merkopbouw verder gaat dan traditionele marketing
New York Pizza is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost Geurtsen, Chief Marketing Officer van New York Pizza.
[Vacancy] Azerion has a position for a Commercial Manager
Azerion is directly looking for a Commercial Manager -Hybrid
[Recensie] Bas Vlugt: Alles voor de sport - Frank van den Wall Bake
En het is weer tijd voor een recensie. Leuk! Dit keer Alles voor de sport, een biografie over Frank van den Wall Bake, de grondlegger van professionele sportsponsoring in Nederland, geschreven door Leo Aquina
[Merken100 2024] Ingeborg Ligteringen: Trekpleister is de voordelige buurtdrogist, dichtbij, bereikbaar en met aandacht voor haar klanten
Trekpleister is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing Kruidvat & Trekpleister bij A.S. Watson.
[Merken100 2024] Arthur Gerritsen (Uitgekookt): We koken echt. We zijn oprecht en we komen tot ons recht
Uitgekookt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Arthur Gerritsen, Marketing Manager bij Uitgekookt.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Clubwatcher betaald voetbal
Mediahuis is per direct op zoek naar Clubwatcher betaald voetbal -Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Chef Sport
Mediahuis is per direct op zoek naar Chef Sport - Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Regioverslaggever
Mediahuis is per direct op zoek naar Regioverslaggever - Fulltime