Tag Resultaten
Alfred wint pitch Leescoalitie
Alfred start samenwerking met De Leescoalitie. Aan de keuze ging een kennismakingspitch vooraf, waaraan in totaal drie bureaus deelnamen.
Lidl Belux kiest iO als digitale partner
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning
ACE | IM Lounge wordt mediabureau voor Signify Benelux
De samenwerking omvat in 2024 acht B2C- en B2B-verlichtingsmerken van Signify. Hiervoor worden lokale mediastrategieën ontwikkeld
Belgische ACC en UBA brengen de directe en verborgen pitch-kosten in beeld
De Belgische brancheverenigingen ACC en UBA hebben – in samenwerking met PitchPoint – een whitepaper uitgebracht over de directe en de verborgen kosten van pitchen bij bureaus én bij opdrachtgevers
Podcast50 2024: Sander Schimmelpenninck voor tweede jaar op rij op nummer 1
Zelfspodcast maker Sander Schimmelpenninck staat op nummer 1 in de Podcast50 2024. Het is voor het tweede jaar op rij dat Sander Schimmelpennick de meest invloedrijke persoon is in de Nederlandse podcastwereld
Rabobank kiest Dentsu Creative na pitch
Rabobank heeft Dentsu Creative verkozen als creatief bureau na een pitch. Dentsu Creative heeft de opdracht gekregen om Rabobanks positionernig als cooperatieve bank verder te versterken door merk, business en maatschappelijke betekenis nadrukkelijker met elkaar te verbinden
Mindshare vernieuwt samenwerking Stage Entertainment Nederland
De samenwerking omvat de brand to demand mediastrategie, -planning en media-inkoop van de grote langlopende producties van de musicalproducent
Havas Media wint pitch Cooper Consumer Health
Het zelfzorggeneesmiddelen- en gezondheidsproductenconcern heeft de visie empowering healthier living en past daarmee in het health portfolio van Havas
Nationaal ouderenfonds kiest voor Energize
Energize gaat zich richten op de merkpositionering en het merkconcept van het Nationaal Ouderenfonds
Grand’Italia (GranFood) kiest Joe Public als creatief bureau
GranFood heeft Joe Public gekozen als zijn creatief bureau gekozen na een strategische en creatieve pitch dat eind 2023 is georganiseerd ten behoeve van het merk GrandItalia
Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention
Social media bureau Somention gaat aan de slag met de strategie, always on, community management en social producties voor Sportlife en Hero Cassis
Clear Channel en CS Digital Media winnen buitenreclame concessie openbaar vervoer Rotterdam
Clear Channel en CS Digital Media hebben het buitenreclame account van RET gewonnen. Het is een van de grootste buitenreclameconcessies in Nederland. De gunning loopt tot met 2030
Van Gogh Museum kiest voor Zuiver Group
Het bureau is hiermee verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop
Bever kiest na oriëntatie voor Havas Lemz
Buitenwinkel Bever heeft na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt, gekozen voor Havas Lemz. De keuze is er gekomen na een uitgebreide bureau-orientatie
De Marketing100 2024 op LinkedIn
Op 7 december werd de Marketing100 2024 bekend gemaakt: de lijst van de 100 meest invloedrijke marketeers in Nederland.
Fightclub zette de marketeers extra op het podium door van alle genomineerden een AI gegenereerd portret te maken.
TBWA en Wefilm aan de slag voor DELA
Uitvaartcoöperatie DELA kiest na een uitgebreide pitch voor een combinatie van twee creatieve bureaus: TBWA\NEBOKO en Wefilm Creative Agency.
Dentsu wint pitch BSH
BSH is een wereldwijde onderneming met merken als Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau.
WhitePaper Sessions 2023: N=5 | Pink Marketing | Towel Media | De Combinatie van Factoren | Havas Media | ZIGT
Voorafgaand aan M100 2023, organiseerden Marketing Report en Media Meetings & Magazines voor de derde keer de WhitePaper Sessions. Onder leiding van Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel, gaven zes bureaus een presentie in deze interactieve marketeers-only sessie
Monica Geuze volgt Bas Smit op als nummer 1 in de Influencer100, Jutta Leerdam schaatst de top-10 binnen
Tijdens het M100 Event op 7 december in Club Ace in Amsterdam is Monica Geuze uitgeroepen tot de meest invloedrijke influencer in Nederland. Zij is de opvolger van Bas Smit als de nummer 1 in de Influencer100. Het is voor het eerst Dat Monica Geuze de influencer lijst aanvoert
Joe Public Amsterdam wint pitch AutoTrack
AutoTrack, onderdeel van Automotive Mediaventions (van DPG Media en Mediahuis), heeft na een pitch gekozen voor Joe Public Amsterdam. Inmiddels is de eerste campagne van start gegaan
Fightclub verrast winnaars M100 met uniek AI-portret
De 100 meest invloedrijke marketeers van Nederland waren nog niet bekendgemaakt of ze hadden al een uniek, met AI gemaakt, portret in hun inbox.