Marketing Report

Tag Resultaten

Alfred wint pitch Leescoalitie

29-04-2024 | 10:02:44
Alfred start samenwerking met De Leescoalitie. Aan de keuze ging een kennismakingspitch vooraf, waaraan in totaal drie bureaus deelnamen.

Lidl Belux kiest iO als digitale partner

18-03-2024 | 16:36:00
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning

ACE | IM Lounge wordt mediabureau voor Signify Benelux

18-03-2024 | 09:16:14
De samenwerking omvat in 2024 acht B2C- en B2B-verlichtingsmerken van Signify. Hiervoor worden lokale mediastrategieën ontwikkeld

Belgische ACC en UBA brengen de directe en verborgen pitch-kosten in beeld

15-03-2024 | 16:20:00
De Belgische brancheverenigingen ACC en UBA hebben – in samenwerking met PitchPoint – een whitepaper uitgebracht over de directe en de verborgen kosten van pitchen bij bureaus én bij opdrachtgevers

Podcast50 2024: Sander Schimmelpenninck voor tweede jaar op rij op nummer 1

03-03-2024 | 15:01:00
Zelfspodcast maker Sander Schimmelpenninck staat op nummer 1 in de Podcast50 2024. Het is voor het tweede jaar op rij dat Sander Schimmelpennick de meest invloedrijke persoon is in de Nederlandse podcastwereld

Rabobank kiest Dentsu Creative na pitch

01-03-2024 | 10:35:00
Rabobank heeft Dentsu Creative verkozen als creatief bureau na een pitch. Dentsu Creative heeft de opdracht gekregen om Rabobanks positionernig als cooperatieve bank verder  te versterken door merk, business en maatschappelijke betekenis nadrukkelijker met elkaar te verbinden

Mindshare vernieuwt samenwerking Stage Entertainment Nederland

29-02-2024 | 13:44:33
De samenwerking omvat de brand to demand mediastrategie, -planning en media-inkoop van de grote langlopende producties van de musicalproducent

Havas Media wint pitch Cooper Consumer Health

29-02-2024 | 11:14:44
Het zelfzorggeneesmiddelen- en gezondheidsproductenconcern heeft de visie empowering healthier living en past daarmee in het health portfolio van Havas

Nationaal ouderenfonds kiest voor Energize

29-02-2024 | 10:06:00
Energize gaat zich richten op de merkpositionering en het merkconcept van het Nationaal Ouderenfonds

Grand’Italia (GranFood) kiest Joe Public als creatief bureau

29-02-2024 | 09:30:00
GranFood heeft Joe Public gekozen als zijn creatief bureau gekozen na een strategische en creatieve pitch dat eind 2023 is georganiseerd ten behoeve van het merk GrandItalia

Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention

26-02-2024 | 11:27:32
Social media bureau Somention gaat aan de slag met de strategie, always on, community management en social producties voor Sportlife en Hero Cassis

Clear Channel en CS Digital Media winnen buitenreclame concessie openbaar vervoer Rotterdam

25-02-2024 | 16:10:00
Clear Channel en CS Digital Media hebben het buitenreclame account van RET gewonnen. Het is een van de grootste buitenreclameconcessies in Nederland. De gunning loopt tot met 2030

Van Gogh Museum kiest voor Zuiver Group

22-02-2024 | 10:32:00
Het bureau is hiermee verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop

Bever kiest na oriëntatie voor Havas Lemz

13-02-2024 | 12:33:00
Buitenwinkel Bever heeft na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt, gekozen voor Havas Lemz. De keuze is er gekomen na een uitgebreide bureau-orientatie

De Marketing100 2024 op LinkedIn

17-01-2024 | 22:45:00
Op 7 december werd de Marketing100 2024 bekend gemaakt: de lijst van de 100 meest invloedrijke marketeers in Nederland. Fightclub zette de marketeers extra op het podium door van alle genomineerden een AI gegenereerd portret te maken.

TBWA en Wefilm aan de slag voor DELA

11-01-2024 | 16:05:00
Uitvaartcoöperatie DELA kiest na een uitgebreide pitch voor een combinatie van twee creatieve bureaus: TBWA\NEBOKO en Wefilm Creative Agency.

Dentsu wint pitch BSH

20-12-2023 | 11:49:00
BSH is een wereldwijde onderneming met merken als Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau. 

WhitePaper Sessions 2023: N=5 | Pink Marketing | Towel Media | De Combinatie van Factoren | Havas Media | ZIGT

15-12-2023 | 16:13:00
Voorafgaand aan M100 2023, organiseerden Marketing Report en Media Meetings & Magazines voor de derde keer de WhitePaper Sessions. Onder leiding van Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel, gaven zes bureaus een presentie in deze interactieve marketeers-only sessie

Monica Geuze volgt Bas Smit op als nummer 1 in de Influencer100, Jutta Leerdam schaatst de top-10 binnen

13-12-2023 | 14:26:00
Tijdens het M100 Event op 7 december in Club Ace in Amsterdam is Monica Geuze uitgeroepen tot de meest invloedrijke influencer in Nederland. Zij is de opvolger van Bas Smit als de nummer 1 in de Influencer100. Het is voor het eerst Dat Monica Geuze de influencer lijst aanvoert

Joe Public Amsterdam wint pitch AutoTrack

11-12-2023 | 13:08:00
AutoTrack, onderdeel van Automotive Mediaventions (van DPG Media en Mediahuis), heeft na een pitch gekozen voor Joe Public Amsterdam. Inmiddels is de eerste campagne van start gegaan

Fightclub verrast winnaars M100 met uniek AI-portret

11-12-2023 | 08:55:00
De 100 meest invloedrijke marketeers van Nederland waren nog niet bekendgemaakt of ze hadden al een uniek, met AI gemaakt, portret in hun inbox.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.