Tag Resultaten
Samsung presenteert campagnevideo met Disney en Pixar
Samsung laat zien hoe mensen met de Bespoke AI wasmachines en drogers aan de emotionele achtbaan van de was kunnen ontsnappen
The Walt Disney Company Benelux benoemt Michel Dupont tot Director Advertising & Sales
The Walt Disney Company Benelux heeft Michel Dupont benoemd tot Director Advertising & Sales voor de Benelux. Hij is en blijft General Manager van het Belgische Transfer. Kiki Klijn-Van Leeuwen Boomkamp verlaat The Walt Disney Company per 1 april 2024
KPN, VodafoneZiggo, Odido en Delta trekken ACM-zaak Eredivisierechten in na afwijzend voorlopig oordeel
KPN, VodafoneZiggo, Odido en Delta hebben hun zaak bij de ACM over vermeend misbruik van machtsposities ingetrokken. Dit naar aanleiding van een voorlopig oordeel van de Autoriteit Consument & Markt (ACM)
Ad Alliance verlengt partnerships met Paramount, Disney, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport
RTL Nederland heeft via zijn reclameverkoopbedrijf Ad Alliance de contracten met Paramount, The Walt Disney Company, Warner Bros. Discovery en VodafoneZiggo (Ziggo Sport) verlengd
STIVA: alleen Nickelodeon en Disney Channel jongerenzenders
Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie (STIVA) heeft vastgesteld dat alleen de tv-zenders Nickelodeon en Disney Channel aangemerkt kunnen worden als jongerenzenders
[Interview] Uunco Cerfontaine, Dennis van den Berg (Talpa Network) en Isabelle Willemsens (Disney) over Disney-Sky Radio samenwerking
The Walt Disney Company en Talpa Network hebben een commerciële samenwerking opgezet rondom kerst en Sky Radio The Christmas Station
[DutchMedia Podcast]: De voetbaldeal met ESPN, Ster-beleid en NPO
David de Jong en Taco Jelgersma maken de DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom
FOX wordt Star Channel per 1 november 2023
De tv-zender FOX zal in Nederland en Vlaanderen per 1 november 2023 worden omgedoopt in Star Channel. De zender bestaat in Nederland sinds 19 augustus 2013 en is onderdeel van Eredivisie Media & Marketing waar Walt Disney Company 51 procent van de bezit
Susan van Geenen vertrokken bij the Walt Disney Company
Susan van Geenen heeft the Walt Disney Company verlaten. Zij was daar sinds 2019 Vice-President Media Networks & Disney+ voor de Benelux
Radio 538 is Official Media Partner Eredivisie
Radio 538 is met onmiddellijke ingang Official Media Partner van de Eredivisie. Met deze samenwerking verbindt de radiozender zich tot 1 augustus 2023 aan de Eredivisie en de achttien Eredivisieclubs
Disney+ met reclameversie in Europa; nog niet in Nederland
The Walt Disney Company heeft aangekondigd in een aantal Europese landen te starten met een reclameversie van Disney+. Dit in navolging van de Amerikaanse introductie in december 2022
Unibet is Official Betting Partner van Eredivisie & ESPN
Unibet is met onmiddelijke ingang tot 1 juli 2025 de Official Betting Partner van de Eredivisie & ESPN. Unibet is al partner van een aantal individuele Eredivisieclubs, waaronder Ajax, AZ, FC Utrecht, Heracles Almelo en NEC
Eredivisie cv stelt opnieuw beslissing uitzendrechten uit
De Eredivisie cv heeft volgens Chris Woerts en De Telegraaf besloten een beslissing over de verlenging van de uitzendrechten van het Eredivisie-voetbal opnieuw uit te stellen
NLPO, Ziggo Sport, Lukkien, Wise Monkeys en anderen sluiten zich aan bij Mediapact
Lukkien, NLPO (Nederlandse Lokale Publieke Omroepen), Ziggo Sport (VodafoneZiggo), Wise Monkeys, Allus Media, Mediastages, Four Creating en Koppig hebben zich aangesloten bij het Mediapact Respectvol Samenwerken
KPN, Delta Fiber, VodafoneZiggo en T-Mobile garanderen 180 miljoen voor Eredivisieclubs
KPN, Delta Fiber, VodafoneZiggo en T-Mobile Netherlands garanderen de Eredivisie-clubs 180 miljoen aan clubinkomen per jaar. Dit stellen de vier telecombedrijven in een brief aan de Eredivisie cv waarvan ze de kern hebben geopenbaard
[Column] David de Jong: Voetbal is oorlog; alles is geoorloofd in oorlog en liefde
Voetbal is oorlog, en oorlog is hel. Alles is geoorloofd in oorlog en liefde. Deze uitdrukkingen zijn misschien van toepassing op de strijd op de uitzendrechten van de Eredivisie die per 1 augustus 2025 vrijkomen nadat een overeenkomst van maar liefst 12 jaar tussen Eredivisie cv en The Walt Disney Company tot een einde komt
The Walt Disney Company reorganiseert na tegenvallende financiële resultaten
The Walt Disney Company heeft aangekondigd een reorganisatie door te voeren na het bekendmaken van tegenvallende financiële resultaten over de laatste drie maanden van 2022
The Walt Disney Company blijft met 235 miljoen streamingabonnees Netflix de baas
The Walt Disney Company blijft met 235 miljoen abonnees op streamingdiensten het grootste streamingbedrijf ter wereld en daarmee voor het tweede kwartaal groter dan Netflix dat 223 miljoen betalende abonnees telt. Dit blijkt uit de kwartaal (en jaarcijfers) die het bedrijf bekend heeft gemaakt
Gunay Uslu (D66) met afgezwakt voorstel investeringsplicht streamingdiensten
Staatssecretaris Gunay Uslu (D66) is met een afgezwakt voorstel gekomen omtrent de investeringsplicht in Nederlands audiovisueel product voor streamingdiensten, waarbij een flink aantal uitzonderingen is opgenomen. Dit nadat Nederlandse en niet-Nederlandse mediabedrijven hebben gereageerd
Netflix start op 1 november 2022 met reclameversie in aantal landen; Nederland volgt
Netflix start op 1 november 2022 met een reclameversie in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada, Frankrijk en Duitsland. De verwachting is dat ook Nederland op een later moment zal volgen
KPN verlengt hoofdsponsorschap Eredivisie tot 2025
KPN blijft tot en met seizoen 2024/2025 hoofdsponsor van de Eredivisie. In het seizoen 2021/2022 bestaat de Eredivisie bestaat 65 jaar. Bij KPN is het hoofdkanaal van ESPN waarop Eredivisie-wedstrijden live te zien zijn, in het basispakket opgenomen