Tag Resultaten
Lidl kiest voor GoSpooky als socialmediabureau
De samenwerking is inmiddels begonnen met de lancering van Lidl's eigen TikTok-kanaal.
ZIGT: Wat is de meerwaarde van een SEA-consultant in het AI-tijdperk?
Soms lijkt het alsof alles geautomatiseerd wordt met behulp van AI, zeker in de marketingwereld. Waarom heb je nog een SEA-consultant nodig?
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards
We spreken Marijnke van der Burgh over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards
ZIGT: De koektrommel blijft nog even open, Google stelt uitfasering cookies uit
De uitfasering van third-party cookies binnen Chrome wordt uitgesteld tot 2025. Dit heeft Google aangegeven in een recente update
ZIGT: Effectieve leadgeneratie in Google Ads met Offline Conversion Tracking
Het genereren van gekwalificeerde leads binnen Google Ads kan een uitdaging zijn
ZIGT: De Programmatic sportzomer 2024
Een onderzoek vanuit DPG Grow toont aan dat 83 procent van de Nederlanders aankomende zomer sport gaat kijken
[Vacatures] ZIGT zoekt een Junior Data Analist
ZIGT is per direct op zoek naar Junior Data Analist – Hoofddorp
Marijnke van der Burgh en Christiaan van Dijk Managing Directors ZIGT
Vanaf 1 mei zijn zij toegetreden tot de directie en dragen verder bij aan de groei en ontwikkeling van het bedrijf en zijn klanten.
ZIGT: Tools voor Marketeers Effectief AI-gebruik voor socialmediamarketing
Het geheim zit 'm in een slimme briefing en het toepassen van de juiste 'prompt'.
Dave van Leeuwen (ZIGT): Radioreclame in je mediamix: werkt het nog wel?
We leven in een wereld waarin visuele stimuli hoogtij vieren. Dan stel je jezelf als marketeer vast wel eens de vraag of auditieve media nog wel een effectief middel zijn om je doelgroep te bereiken
[Interview] Nicky Levinschi (ZIGT): Consolidatie is eigenlijk altijd slecht nieuws voor de klant
Nicky Levinschi is per 1 april 2024 benoemd tot CEO van ZIGT Nederland. We spreken haar over het vertrek van een aantal mangementsleden, haar visie op ZIGT en de mediamarkt
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over de transformatie van SBS9 naar Viaplay TV
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Christiaan van Dijk over de recente veranderingen omtrent SBS9 en Viaplay TV
[Vacatures] ZIGT zoekt een Data Consultant
ZIGT is per direct op zoek naar Data Consultant – Hoofddorp
[Review] Tessa Schalk (ZIGT) over de lancering van BRO Next
Op 21 maart 2024 zijn wij vanuit ZIGT naar de lancering van BRO Next geweest. Het buitenreclame-onderzoek dat onder toezicht van JIC BRO tot stand is gekomen. Een event voor iedereen die te maken heeft met buitenreclame.
[Vacatures] ZIGT zoekt een Campagnemanager Programmatic Advertising
ZIGT is per direct op zoek naar Campagnemanager Programmatic Advertising-Hoofddorp
[Vacatures] ZIGT zoekt een Media Strateeg
ZIGT is per direct op zoek naar Media Strateeg-Hoofddorp
[Vacatures] ZIGT zoekt een Strategy Director
ZIGT is per direct op zoek naar Strategy Director
[Vacatures] ZIGT zoekt een Campagne Manager Programmatic Advertising
ZIGT is per direct op zoek naar Campagne Manager Programmatic Advertising
[Vacatures] ZIGT zoekt een Media Director
ZIGT is per direct op zoek naar Media Director
Nicky Levinschi CEO ZIGT Nederland
Zij was al verantwoordelijk voor de vestigingen in Tilburg, Utrecht en Arnhem en is sinds 1 april 2024 ook verantwoordelijk voor de hoofdvestiging in Hoofddorp
Rogier Bruggeman, Anna Kuiper en Veroni Engelhart lanceren nieuw (media)bureau maar houden het nog even spannend
Dat Rogier Bruggeman, voormalig CEO van ZIGT, een eigen bedrijf ging lanceren dat was al bekend