Tag Resultaten
Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten
VENGEAN creates handcrafted branding for BITE of Amsterdam: Love at first bite
Creative branding agency VENGEAN is responsible for Bite's branding from Brand Strategy to Visual Identity and Communication Concept
[Dutch PR Awards 2024] 2twintig PR: Stedin - De Zonnerette
2twintig PR is een full-service PR-bureau voor opdrachtgevers als Stedin, Koninklijke Verkade, Jacobs Douwe Egberts en Hoppenbrouwers
[Merken100 2024] Daan Langstraat (MediaMarkt): In mijn ogen is alléén investeren in korte termijn een race-to-the-bottom
MediaMarkt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Daan Langstraat, Head of Brand & Campaign bij MediaMarkt Benelux.
[RAW Countdown to Cannes] Susie Boogaerdt ’t Hooft, Accenture Song
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[Merken100 2024] Meerte Vegter: Dille & Kamille besteedt veel aandacht en middelen aan het creëren van een positieve impact
Dille & Kamille is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Meerte Vegter, Marketing & Communicatie Manager bij DiIle & Kamille.
[Merken100 2024] Ilona Welte: Mentos YES TO FRESH staat voor fysieke en mentale verfrissing
Mentos is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijs preken met Ilona Welte, onze Senior Brand Manager Mentos.
[Merken100 2024] Marcel Belt: Alle producten van Marcel’s Green Soap ruiken fantastisch
Marcel’s Green Soap is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Marcel Belt, Chief Soap Officer van Marcel’s Green Soap.
[Merken100 2024] Jiri Staats (innocent drinks): Het is belangrijk dat we voortdurend investeren in ons merk
Innocent drinks is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijs preken met Jiri Staats, Marketing Manager Benelux, Italy & Iberia bij innocent drinks.
[Merken100 2024] Joost Geurtsen: Bij New York Pizza begrijpen we dat merkopbouw verder gaat dan traditionele marketing
New York Pizza is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost Geurtsen, Chief Marketing Officer van New York Pizza.
Gezamenlijke actie tegen btw-verhoging media-, sport-, cultuur- en horecasector
De media-, sport-, boeken-, cultuur- en horecasector hebben hun krachten gebundeld in een protest tegen een voorgenomen btw-verhoging van de aankomende regering per 2026 in die sectoren
[Merken100 2024] Ingeborg Ligteringen: Trekpleister is de voordelige buurtdrogist, dichtbij, bereikbaar en met aandacht voor haar klanten
Trekpleister is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing Kruidvat & Trekpleister bij A.S. Watson.
[Merken100 2024] Saskia Baartman: Als relatief jong merk sturen wij met Eurojackpot vooral op merkbekendheid en merkoverweging
Eurojackpot is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijspreken met Saskia Baartman, Business Director Eurojackpot & Lotto bij Nederlandse Loterij.
[Merken100 2024] Olav van Dam: Earned en social media zijn het kloppend hart van de Grolsch campagnes
Grolsch is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Olav van Dam, Marketing Manager bij Grolsch.
[Merken100 2024] Roxanne Pinckers: Mastercard zet zich al jaren in voor duurzaamheid en financiële inclusie
Mastercard is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Roxanne Pinckers, Director of Marketing & Communications bij Mastercard.
[Merken100 2024] Marie-Claire Lintz: Het concept van Nationale Postcode Loterij was al uniek toen wij 35 jaar geleden begonnen
Nationale Postcode Loterij is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Marie-Claire Lintz, Hoofd Marketing van de Nationale Postcode Loterij.
[Merken100 2024] Arthur Gerritsen (Uitgekookt): We koken echt. We zijn oprecht en we komen tot ons recht
Uitgekookt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Arthur Gerritsen, Marketing Manager bij Uitgekookt.
Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) grote winnaars FunX Music Awards
Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) zijn met twee awards de grote winnaars van de FunX Music Awards. Jonna Fraser mocht onder meer de award voor Artist of the Year Male in ontvangst nemen
CMOtalk introduceert CMOtalk/Next voor toekomstige CMO's
Een community die zich richt op de nieuwe generatie CMO’s, met als doel een brug te slaan tussen ervaren bestuurders en veelbelovende marketingleiders
Joe Public, TBWA, Fightclub, Alfred en DDB grote winnaars SAN Accenten 2023
Je het prijzen en instituten. De SAN is een prijs en een instituut. Wat een kolossaal jaarboek, wat een kolossale jury, wat een kolossale geschiedenis